Peter Simon MLA MA

از امکان تا واقعیت

کلاس هایی که در این صفحه خواهید یافت، اطلاعات لازم برای تجربه خلاقیت را در اختیار شما قرار می دهند. چیزهای کمی در زندگی وجود دارند که بهتر از سرخوشی ناشی از تکمیل یک هدف خلاقانه عالی باشند. سفر به سمت رسیدن به این سعادت می تواند چالش برانگیز و حتی غیرممکن باشد اگر مسیرهای صحیح را ندانید. به همین دلیل است که من اینجا هستم تا شما را به سمت این لذت نهایی که فقط خلاقیت می تواند به شما بدهد، راهنمایی کنم. کلاس هایی که در زیر می یابید، کلیدها، اسرار و ترفندهایی را در خود جای می دهند که این سفر را به سوی غرور و رضایت فوق العاده آسان تر و سرگرم کننده می کند.

از اینکه مرا پیدا کردی هیجان زده ام!

خب، من کی هستم؟ نام من پیتر سیمون است. من یک نویسنده با مدرک کارشناسی ارشد در هنرهای لیبرال و مدرک کارشناسی ارشد در نوشتن خلاق انگلیسی هستم. من بخش زیادی از زندگی خود را وقف کشف خلاقیت کرده ام. این پیگیری مجدانه برای کشف اسرار حول محور خلاقیت، بینش های ارزشمندی را برای من به ارمغان آورده است که بسیار دوست دارم با شما به اشتراک بگذارم. هدف من آموزش موثر این دانش و حکمت به شماست. باید اعتراف کنم که این هدف برای کمک به شما در تلاش برای خلاقیت تا حد زیادی ریشه در خودخواهی دارد.

من خودم را فردی خلاق می دانم. من عاشق هنر هستم، با قدردانی عمیق از قدرت تخیل. من می خواهم به شما آموزش دهم، نه فقط به این دلیل که می توانم به شما کمک کنم، بلکه به این دلیل که یک هنرمند هستم. من آموزش مؤثر را در میان بهترین هنرها می دانم. همانطور که جان اشتاین بک بیان کرد، "تدریس حتی ممکن است بزرگترین هنر باشد زیرا رسانه ذهن و روح انسان است." این بخشی از انگیزه من است تا بهترین تجربه آموزشی را که می توانم ارائه دهم به شما ارائه دهم.

افروختن شعله بخشی دیگر از این انگیزه است تا به بهترین شکل ممکن به شما آموزش دهم. همانطور که ویلیام باتلر ییتس گفت: "آموزش پر کردن یک سطل نیست، بلکه روشن کردن آتش است." من حریص هستم. من از بودن جرقه ای که آن آتش را در دیگران روشن کرده است، لذت برده ام. من از لذتی که فقط هنر تدریس می تواند فراهم کند، لذت بردم. من بیشتر از آن می خواهم.

در پایان، این "شادی است که من به دنبال آن هستم." «شادی که با خلق این هنر دارم، و «شادی که کمک می‌کنم در درون شما بیدار شود». این هدف است، زیرا همانطور که انیشتین بیان کرد، "این هنر عالی معلم است که در بیان خلاق و دانش بیدار کند."

این لذتی است که بیشتر ما در دوران کودکی در آن غوطه ور بودیم. در دوران جوانی ما جهان مکانی پر از آفرینش، شگفتی و هیجان بود. زندگی همان بوم نقاشی بود که ما بچه ها روی آن بازی می کردیم. همانطور که پابلو پیکاسو گفت: "هر کودک یک هنرمند است، مشکل این است که وقتی بزرگ شدی هنرمند بمانیم." شادی خلاقانه ای که در دوران کودکی خود تجربه کردید، لذتی است که من می خواهم شما را دوباره با آن متحد کنم.

به طور خلاصه، من اینجا هستم تا در فرآیند خلاقیت به شما کمک کنم. اگر داستانی در درون شما وجود دارد که می خواهید به اشتراک گذاشته شود، می توانم به شما کمک کنم. اگر می خواهید به حداکثر پتانسیل خلاقانه خود دست یابید، می توانم به شما کمک کنم.

پس لطفاً روی دکمه دنبال کردن کلیک کنید. در کلاس های زیر به من بپیوندید و بیایید با هم این سفر خلاقانه را آغاز کنیم!

- و مهارت های داستان نویسی را به دست آورید

دوره های این مدرس:

آموزش خلاقیت آزاد شده: ابزارها، دیدگاه ها و بینش برای دستیابی به نبوغ خلاق

Creativity Unleashed: Tools, Perspectives, and Insights to attain creative genius

"شما دقیقا خواهید دانست که چگونه پس از اتمام این دوره به بالاترین پتانسیل خلاقیت خود دست یابید. همه ابزارها، دیدگاه‌ها و بینش‌هایی که باید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. .."


آموزش چگونه یک رمان عاشقانه بنویسیم: راهنمای نوشتن خلاق، داستان سرایی و نوشتن داستان

How to Write a Romance Novel: a guide for creative writing, storytelling, and writing fiction

این دوره آموزشی برای ارائه دانش لازم برای ساختن یک داستان عالی در اختیار شما قرار می گیرد. سخنرانی‌های زیادی در این دوره وجود دارد که به جزئیات آن می‌پردازد. ..