Suman Aggarwal

هنرمند و مربی

سلام، من سومان آگاروال هستم، یک هنرمند و یک معلم.

من عاشق هنر و صنایع دستی هستم و می خواهم تمام تجربیات و دانش خود را با شما به اشتراک بگذارم.

من چند کلاس برای تصویرسازی دارم که واقعاً آنها را دوست دارم. بهترین بخش در مورد تصویرسازی این است که لازم نیست کامل باشید، فقط باید در لحظه زندگی کنید و آن چیز خاص را به تصویر بکشید.

من چند کلاس برای Crafting دارم و هنوز هم سعی می‌کنم چیزهای بیشتری برای آن بسازم، من Crafting را راهی عالی برای بازیافت و بالا بردن چرخش می‌دانم. امیدوارم از طریق کلاس های Craft چیزی را برای بهتر شدن تغییر دهم.

شما همچنین متوجه کلاس‌های مختلفی در بخش ART CLASSES در نمایه من خواهید شد، در آنجا می‌توانید کلاس‌های زیادی را پیدا کنید که برای چند منظوره هستند، ممکن است برای مدارس، کارهای خانگی، ارائه‌ها یا سرگرمی باشند. این یک بسته رقابتی است.

من همچنین دانش خود را در زمینه های دیگر مانند محیط زیست، جنگل زدایی و بسیاری موارد دیگر به اشتراک می گذارم. می‌توانید آن‌ها را در بخش آموزش در نمایه من در زیر پیدا کنید.

امیدوارم شما را در کلاس های خود ببینم...

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی شکل مطمئن

Confident Shape Drawing

"سلام به همه! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه به راحتی اشکال دو بعدی و همچنین سه بعدی را ترسیم کنید. این کلاس برای همه کسانی است که دوست دارند از اشکال اولیه در طراحی خود استفاده کنند. .."


آموزش صنایع دستی: فلوت و موکوت

DIY Crafts : Flute and Mukut

"در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید به راحتی یک فلوت و یک موکوت را با استفاده از روزنامه های قدیمی و برخی وسایل تزئینی درست کنید! این کلاس برای همه سطوح است. .."


آموزش Doodles آسان کریسمس

Easy Christmas Doodles

سلام به همگی ! در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه به راحتی Doodles کریسمس بسازید. ابله کردن اینها آسان است و از این رو، به هیچ نوع تجربه قبلی نیاز ندارد! بنابراین. ..


آموزش Doodles حیوانات مزرعه

Farm Animal Doodles

"سلام به همه! من سومان آگاروال هستم و در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چند Doodle از حیوانات مزرعه بکشید و رنگ آمیزی کنید. این کلاس برای همه کسانی است که در آنجا هستند. .."


آموزش 16 تصویر شگفت انگیز و در عین حال آسان گیاه

16 Amazing yet Easy Plant Illustrations

سلام! در این کلاس، 16 تصویر گیاهی شگفت انگیز و در عین حال فوق العاده آسان را به شما نشان خواهم داد. برای این کلاس، به هر قلم و کاغذ به همراه هر نوع رنگی نیاز دارید. من. ..


آموزش بیایید چند ابله زمستانی را تمرین کنیم!

Lets's Practice some Winter Doodles!

"اگر عاشق زمستان و دودل هستید، پس این کلاس برای شما مناسب است!!. . این کلاس تعداد زیادی ابله زمستانی ساده و آسان را به شما آموزش می دهد که می توانید در وای خود از آنها استفاده کنید. .."


آموزش جنگل زدایی: در زمینه زندگی قبیله ای

Deforestation : In context of Tribal Life

"در این کلاس، همه چیز را به شما خواهم گفت: جنگل زدایی چیست علل جنگل زدایی پیامدهای جنگل زدایی قبیله ها چه کسانی هستند؟ استفاده از منابع جنگلی ب. .."


آموزش کاردستی چوب بستنی آسان: جا قلم

Easy Popsicle Stick Craft : Pen Holder

سلام ! من سومان آگاروال هستم. در این کلاس به شما نشان خواهم داد - چگونه می توانید به راحتی با استفاده از چوب بستنی (چوب بستنی یا زبان گیر...) یک جا قلم درست کنید.


آموزش تصاویر کیک فنجانی: با استفاده از قلم مو

Cup Cake Illustrations : Using Brush Pens

"سلام به همه! در این کلاس، من 9 روش مختلف برای نشان دادن کاپی کیک ها را به شما نشان می دهم. من فقط از قلم مو برای رنگ آمیزی این تصاویر استفاده خواهم کرد اما شما می توانید استفاده کنید. .."


آموزش کارت های دست ساز خود را ماندال کنید

Mandalatize Your Hand-Made Cards

در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید ماندالا را در کارت های Handmade خود اضافه کنید تا جذاب تر شود. همانطور که از نام آن پیداست، در این کلاس ما creati خواهیم بود. ..


آموزش نقاشی های چتر ساده و آسان!

Simple and Easy Umbrella Drawings!

سلام! در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید به راحتی چترهای ساده و زیبا را بکشید که می توانید در طراحی ها و ژورنال های خود استفاده کنید. این چترها هستند. ..