Amy Norton

نویسنده آزاد و صدای تولیدی

سلام! من امی هستم و خیلی خوشحالم که به این صفحه سر زدی. من واقعا هیجان زده هستم که ویدیوها را اینجا در Skillshare و Youtube به اشتراک می گذارم. من بسیار مشتاق هستم که تا آنجا که می توانم سازنده و خلاق باشم. در Skillshare، من ویدئوهایی را در مورد تکنیک‌های بهره‌وری مختلف که مطالعه کرده‌ام و با آن‌ها موفق بوده‌ام، به‌علاوه نکات نویسندگی، آزادکاری و کارآفرینی که در ایجاد کسب‌وکار نویسندگی به من کمک کرده‌اند، به اشتراک می‌گذارم. من دوست دارم از زمانم به بهترین شکل ممکن استفاده کنم و دوست دارم شیوه های جدید را برای طولانی کردن زمانم امتحان کنم. وقتی چیزهایی پیدا می کنم که کار می کنند، بسیار هیجان زده می شوم که آنها را با شما به اشتراک بگذارم، بنابراین امیدوارم کلاس های من را بررسی کنید و نظر خود را به من بگویید!

از اینکه وقت گذاشتید و این را خواندید بسیار متشکرم و روز فوق العاده ای داشته باشید!

*برای اطلاعات بیشتر و نمونه کارها به وب سایت نوشتن من در اینجا مراجعه کنید: pennedbyamy.com

دوره های این مدرس:

آموزش با افزایش تمرکز، بهره وری خود را افزایش دهید

INCREASE Your Productivity By Increasing Your Focus

"آیا تا به حال آرزو کرده‌اید که می‌توانید بهتر تمرکز کنید؟ چه ناتوانی در شروع پروژه‌های خود، متمرکز ماندن در طول یک کار یا پرت شدن کامل حواس..."


آموزش استفاده از ردیاب عادت برای بهبود بهره وری روزانه و یادگیری عادت های جدید ماهانه!!!

Use A Habit Tracker To Improve Daily Productivity & Learn New Habits Monthly!!!

"در کلاس امروز ما در حال بحث در مورد چگونگی استفاده از یک ردیاب عادت برای بهبود بهره وری روزانه هستیم که به شما کمک می کند عادت های جدید را هر ماه یاد بگیرید و روزانه خود را ساده کنید.


آموزش برنامه ریزی هدف فصلی برای حداکثر نتایج | خرابی و نسخه ی نمایشی

Quarterly Goal Planning for MAXIMUM Results | Breakdown & Demo

آیا تا به حال برای رسیدن به هدف سالانه با مشکل مواجه شده اید؟ یا شاید حتی یک هدف کوتاه و شدید در طول یک ماه؟ اگر شما هم مثل خیلی ها هستید، این بار. ..


آموزش تشریفات شب: عصرهای خود را به عصرهایی پربار و آرامش بخش تبدیل کنید!

Night Ritual: Transform Your Evenings Into Productive & Relaxing Ones!

من بسیار هیجان زده هستم که نکات و ترفندهای خود را برای شب های موفق و سازنده با شما به اشتراک می گذارم! یک عصر سازنده می تواند شامل هر چیزی باشد از آماده شدن برای. ..