Art by Snehal

هنرمند آبرنگ

سلام، از Art by Snehal.

سنهال یک طراح و عاشق نقاشی آبرنگ با پیشینه هنرهای زیبا، اصالتاً اهل هند است.

علاقه او به هنرهای آبرنگ زمانی آغاز شد که در سال 2014 به همراه همسرش از هند به ایالات متحده نقل مکان کرد. اندکی پس از نقل مکان به اینجا که در حومه شهر و بیابان شهری احاطه شده بود، عشق او به گل ها و پرندگان شروع به افزایش کرد.

او می‌داند که الهام‌بخش او از حضور در طبیعت است. بیشتر پرندگانی که او نقاشی کرد، از پاسیو او بازدید کردند.

او دریافت که هنر همیشه به طور طبیعی به وجود می آید و به او اجازه می دهد تا احساس خود را در مورد زیبایی طبیعی اطراف خود بیان کند.

یا از وبلاگ او در

دیدن کنید
دوره های این مدرس:

آموزش 15 دقیقه آبرنگ گل خشخاش

15 Minutes Watercolor Poppy Flowers

در این کلاس به شما گام به گام آموزش نقاشی گل خشخاش به سبک آبرنگ شل را آموزش می دهم. ساخت این پروژه نه تنها آسان است بلکه بسیار با طراوت است. ..


آموزش هنر دیواری آبرنگ میوه ها

Watercolor Fruits Wall Art

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که دیوار آشپزخانه خود را با آثار هنری خود تزئین کنید؟ خوب، من اینجا هستم با کلاس جدیدی که به شما کمک می کند کلاس خود را ایجاد کنید. به کلاس من خوش آمدید ..


آموزش 15 دقیقه آبرنگ اسطوخودوس و زنبور عسل

15 Minutes Watercolor Lavender & Bee

بیایید با آبی و بنفش بازی کنیم! در این کلاس من به شما گام به گام یاد می دهم که چگونه اسطوخودوس و زنبور عسل را با آبرنگ شل رنگ کنید. این کلاس ve را توضیح داده است. ..


آموزش نشانک های آبرنگ آسان

Easy Watercolor Bookmarks

" به کلاس من در زمینه ایجاد نشانک های آبرنگ آسان قدم به قدم خوش آمدید. شما نیازی به تجربه قبلی با آبرنگ ندارید. این کلاس به شما کمک خواهد کرد. .."


آموزش 15 دقیقه آبرنگ گل لاله

15 Minutes Watercolor Tulips Flowers

"روز خود را با لاله های بهاری روشن کنید! در این کلاس به شما گام به گام آموزش نقاشی گل لاله با تکنیک لایه بندی را آموزش می دهم. این پروژه O نیست. .."


آموزش پرنده بهشتی در آبرنگ

Bird of Paradise in Watercolor

به کلاس من در مورد نحوه نقاشی قدم به قدم گل پرنده بهشتی خوش آمدید. شما نیازی به تجربه قبلی با آبرنگ ندارید. این کلاس کمک خواهد کرد. ..