Helen Companion

سلام به همه!

من به معنای واقعی کلمه از زمانی که به یاد دارم، عاشق زبان انگلیسی هستم. تمام زندگی من به نوعی با این رابطه عاشقانه همراه بوده است. در کودکی داستان هایی را که ساخته بودم برای برادرم تعریف می کردم. من برای دبیرستان به مدرسه هنرهای زیبای آلاباما رفتم، که یک مدرسه هنری بسیار مشهور در بیرمنگام است، و رشته من نویسندگی خلاق با تخصص در شعر بود. از این رو چندین شعر و داستان در جاهای مختلف منتشر شده است. در کالج، تصمیم گرفتم که معلم و دانش پژوه زبان انگلیسی شوم، بنابراین این «کار روزانه» من است. من مقالاتی را در مورد موضوعات مرتبط با رنسانس انگلیسی منتشر کرده ام و در حال ادامه تحصیل در مقطع دکترا هستم. در زمینه من همچنین در یک کالج محلی کلاس‌ها را تدریس می‌کنم، و در تابستان‌ها که دانش‌آموزان کمتری در مدرسه هستند، بر حسب تقاضا تدریس می‌کنم. کلاس هایی که من در اینجا پست می کنم اغلب مطالب کلاسی هستند که برای دانش آموزانم استفاده می کنم یا موضوعاتی هستند که به آنها علاقه مند هستم و ممکن است بخواهم در محوطه دانشگاه تدریس کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه در 30 دقیقه یک انشا بنویسیم

How to Write an Essay in 30 Minutes

"آیا برای گرفتن نمره خوب در مقالات خود تلاش می کنید؟ آیا مدتی است که از دانشگاه خارج شده اید و ایده نوشتن یک مقاله ترسناک است؟ اگر چنین است، این بیگی ...."


آموزش انگلیسی 101 در دوره یک کلاس

English 101 in One Class Period

بازگشت به دانشگاه پس از یک وقفه طولانی؟ برای اولین بار به دانشگاه می روید؟ فقط می خواهید یاد بگیرید که نویسنده بهتری باشید؟ این کلاس برای شماست. هلن کامبانیو. ..


آموزش سه مرحله برای تسلط بر کاما

Three Steps to Mastering the Comma

"به آخرین باری که چیزی نوشتید فکر کنید. آیا از اینکه کاماهای خود را کجا گذاشته اید مطمئن بودید؟ اگر نه، پس شما تنها نیستید! خطاهای کاما موس هستند. .."