Liisa Halttunen

هنرمند آبرنگ آموزش داده شده با مهارت

سلام به همه و به صفحه من خوش آمدید!

اسم من Liisa Halttunen است و من از شادترین کشور جهان (به ظاهر) فنلاند آمده ام. من یک هنرمند آبرنگ خودآموخته (یا بهتر است بگوییم، Skillshare-Tached) هستم - یا حداقل در مسیر تبدیل شدن به یکی هستم! من تمام وقت به عنوان توسعه دهنده اتوماسیون تست نرم افزار کار می کنم، اما وقت آزاد من به آبرنگ اختصاص دارد. خوب، من هم زمان زیادی را با دو فرزند و شوهرم می گذرانم! :)

با کلاس‌هایم می‌خواهم نشان دهم که هر کسی می‌تواند نقاشی کند. تنها چیزی که نیاز دارید ابزارها و تکنیک های مناسب و همچنین مقداری دلسوزی به خود است. هیچ کس همیشه آن را به درستی دریافت نمی کند و این اشکالی ندارد! با هر نقاشی و تمرینی که انجام می دهید، چیزی یاد می گیرید!

دوره های این مدرس:

آموزش چشم انداز زمستانی: در جاده

Winter landscape: on the road

Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هرکسی می‌تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس‌های ویدیویی را تماشا کند، پروژه‌هایی ایجاد کند و حتی خودش کلاسی را تدریس کند.


آموزش با نقاشی های گل آبرنگ به استقبال بهار بروید!

Welcome spring with watercolor flower paintings!

"وقتی بهار می رسد، طبیعت دوباره زنده می شود و همه جا گل است. پس چه راهی بهتر از رنگ آمیزی چند گل با آبرنگ برای استقبال از بهار..."


آموزش گل های آبرنگ - بیایید کروکوس ها را رنگ کنیم!

Watercolor flowers - let's paint crocuses!

«بهار و تابستان زمان شکوفایی و رنگ‌های زنده است، پس چه موضوعی بهتر از گل‌ها برای نقاشی‌های آبرنگ! در این کلاس نحوه پرداخت را یاد می گیریم. .."


آموزش بیایید کارت های کریسمس را با آبرنگ بسازیم!

Let's create Christmas cards with watercolors!

در این کلاس ما دو نقاشی آبرنگ با تم زمستانی ایجاد می کنیم که برای هدیه دادن به عنوان کارت کریسمس به عزیزانتان مناسب است. موارد زیر را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش کارت کریسمس آبرنگ: شاخه کاج برفی

Watercolor Christmas card: snowy pine branch

"در این کلاس ما یک نقاشی آبرنگ با تم زمستانی ایجاد خواهیم کرد. برای استفاده به عنوان کارت کریسمس عالی خواهد بود.  و بهترین کار این است که این نقاشی سریع ساخته می شود. .."


آموزش کارت های کریسمس با آبرنگ

Christmas cards with watercolors

"در این کلاس ما دو نقاشی آبرنگ با تم کریسمس ایجاد می کنیم. می توانید از آنها به عنوان کارت های کریسمس استفاده کنید و شادی و روحیه کریسمس را به دوستان خود بیاورید."