Shubham Vashishtha

طراح گرافیک + یوتیوبر



سلام نام من شوبهام است، من طراح گرافیک ساکن هند در 10 سال گذشته هستم و همچنین بنیانگذار Graphic Arena (یک بازار دیجیتال) هستم. کانال یوتیوب. از طریق یادگیری و تفکر خلاق در طول سال ها باعث شد که من کمی مهارت کافی برای ایجاد طرح های عالی داشته باشم. بنابراین تصمیم گرفتم دانش خود را با تمام افرادی که می خواهند مهارت های طراحی را یاد بگیرند به اشتراک بگذارم. هدف من افزودن ارزشی به شما است که شما را نسخه بهتری از خودتان می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش امضای دیجیتالی خود را در فتوشاپ ایجاد کنید

Create Your Own Digital Signature in Photoshop

داشتن امضای دیجیتال ضروری است زیرا ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم و همه چیز در حال آنلاین شدن است. داشتن امضای دیجیتالی به شما کمک می‌کند تا هر O را امضا کنید. ..


آموزش دوره تصادف با نوردهی دوگانه: مراحل ایجاد جلوه های خیره کننده

Double Exposure Crash Course : Steps to Create Stunning Effects

"ایجاد یک طرح خوب به زمان و تلاش نیاز دارد، اما ارائه یکی از کلیدهای برجسته کردن طراحی شما است و ماکت نقش مهمی در آن ایفا می کند. سلام، نام من..."


آموزش Masterclass for Mockup: طراحی خود را برجسته کنید.

Masterclass for Mockup : Make your design standout.

"ایجاد یک طرح خوب به زمان و تلاش نیاز دارد، اما ارائه یکی از کلیدهای برجسته کردن طراحی شما است و ماکت نقش مهمی در آن ایفا می کند. سلام، نام من..."


آموزش جلوه متن سه بعدی: نوع خود را تاثیرگذار کنید

3D Text Effect : Make Your Type Impactful

"این کلاس به چهار قسمت تقسیم خواهد شد 1 تکنیک مخفی: ایجاد سه بعدی با سایه ها   راهی بسیار ساده برای ایجاد متن سه بعدی سریع با سایه ها 2 رئالیستی .."