Adonis Anastasiou

موفقیت شما هدف ماست


آدونیس آناستاسیو به عنوان یک کارآفرین خودساخته در سال 1999 از صفر شروع به کار کرد، در واقع با تراز بانکی منفی و بدون حمایت دیگر، و توانست به صدر بخش آموزش کسب و کار صعود کند.

او از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا لس آنجلس فارغ التحصیل شده و مدرک خود را در مدیریت اداری و اقتصاد اخذ کرده است. او تحصیلات خود را در رشته مدیریت استراتژیک در دانشکده مدیریت هنلی ادامه داد. بازگشت از ایالات متحده دشوار بود، اما عشق او به بازاریابی و فروش به او کمک کرد تا خود را به عنوان یک مشاور تجاری تثبیت کند و مربی کسب و کار معتبر شود. او پس از چند سال تلاش و تلاش سخت، آکادمی تجارت آدونیس را تأسیس کرد که توسط سازمان منابع انسانی قبرس معتبر است. امروزه به عنوان یکی از آکادمی های تجاری پیشرو در قبرس در نظر گرفته می شود. این آکادمی برای چهار سال متوالی 2013، 2014، 2015، 2016 بیشترین تعداد سمینارهای تجاری را در قبرس برگزار کرده است. از سال 2016 آکادمی "دیپلم فروش و بازاریابی" را ارائه می دهد که یک دیپلم بین المللی شناخته شده است. همچنین در سال 2010 آدونیس همکاری خود را با Google آغاز کرد و او اولین متخصص حرفه ای تبلیغات Google در قبرس شد و آکادمی در حال حاضر یک شریک Google فعال است.

فراتر از تدریس در آکادمی، او به عنوان مدرس در دانشگاه مرکزی لانکشیر کار کرد و در حال حاضر مدرس کالج قبرس برای دیپلم حرفه ای رسانه های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی است. او به عنوان سخنران مهمان در دانشگاه های مختلفی مانند دانشگاه قبرس، دانشگاه شرق لندن، دانشگاه نیاپولیس، دانشگاه نیکوزیا دعوت شده است.

او یک مربی، مربی، نویسنده و سخنران انگیزشی موثر در کسب و کار است که سابقه شگفت انگیزی در کمک به شرکت های مشتری برای افزایش فروش و اندازه خود حتی در زمان های آشفته دارد. تخصص و اشتیاق او به بازاریابی و فروش، او را به مربی فروش ایده آل برای هر شرکتی تبدیل می کند که برای رشد در یک محیط بسیار رقابتی تلاش می کند. او یکی از اعضای موسس انجمن مربیگری و مربیگری قبرس EMCC است.

از مشتریان او می‌توان به Caterpillar، Hellenic Bank، KPMG، Volvo، Hyunday، Pancyprian Insurance، Cosmos Insurance، CTC Automotives، Tseriotis Group، AlphaMega Hypermarkets، Electroline، قبرس Electricity Authority، Debenhams Cyprus و بسیاری دیگر اشاره کرد.

او خدماتی مانند آموزش کسب و کار و سخنرانی های کلیدی، مربیگری تجاری، توسعه شخصی، رسانه های اجتماعی و خدمات بازاریابی اینترنتی ارائه می دهد.

دوره های این مدرس:

آموزش تبلیغات لینکدین راهنمای کامل برای تبلیغات موثر لینکدین

LinkedIn Ads. A Complete Guide for Effective LinkedIn Ads

در این دوره آموزشی آنلاین آسان برای دنبال کردن، یاد خواهید گرفت که چگونه تبلیغات لینکدین موثر را برای ترافیک وب سایت، سرنخ ها و فروش بیشتر تنظیم کنید. این دوره به آنها کمک خواهد کرد. ..


آموزش بهینه سازی موتور جستجو. چگونه برای ترافیک و فروش بیشتر سئو انجام دهیم.

Search Engine Optimization. How to do SEO for more traffic and Sales.

"بهینه سازی موتورهای جستجو برای ترافیک و فروش بیشتر شرح دوره: در این دوره آنلاین سئو شما یاد خواهید گرفت که چگونه ترافیک و فروش بیشتری از طریق ایجاد کنید. .."