Saujan Man Pradhan

طراح وردپرس و طراح گرافیک

با سلام به همه!

من یک توسعه دهنده وردپرس، طراح گرافیک و کارشناس بازاریابی رسانه های اجتماعی با مدرک کارشناسی ارشد (MBA) از نپال و بیش از 8 سال تجربه در طراحی بازاریابی هستم.

من بیش از 5 سال است که به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس کار می کنم. من برای توسعه Back-end و Front-end از جمله تم ها و افزونه های وردپرس کار کرده ام. من سفارشی سازی تم ها، طرح ها و بسیاری موارد دیگر را انجام می دهم. طراح گرافیک بودن به من کمک می کند تا با انتخاب رنگ ها بازی کنم و همچنین بهتر با مشتریان ارتباط برقرار کنم زیرا گاهی اوقات از فرم تصویر برای نمایش طرح واقعی قبل از ساخته شدن استفاده می کنم.

برای گرافیک، من بیشتر از Adobe Photoshop برای پیاده سازی مفاهیمم در واقعیت و همچنین از Microsoft PowerPoint برای ارائه ایده ها از طریق ارائه استفاده می کنم.

رسانه های اجتماعی؛ من با موفقیت چندین اکانت رسانه های اجتماعی را مدیریت کرده ام. من تبلیغات رسانه های اجتماعی و اهمیت 4ps را درک می کنم. من تبلیغات کمپین را اجرا می کنم، مواد تبلیغاتی (تبلیغات دیجیتال) را ایجاد می کنم (یا تسهیل می کنم) که همه رسانه های آنلاین را مورد توجه قرار می دهد. یکی از نمونه های موفقیت Instagram.com/directionkathmandu است که بیش از 37 هزار دنبال کننده دارد و بیش از 80 هشتگ برای آن استفاده شده است.

از شما بسیار متشکرم.

دوره های این مدرس:

آموزش پاکسازی فایل ها/پوشه های وب سایت وردپرس آلوده به ویروس/مخرب

Cleaning Up a Virus infected / malicious WordPress Website files/folders

ممکن است موارد زیادی وجود داشته باشد که سایت وردپرس شما یا مشتری شما هک شود یا یک کد مخرب اضافه شده باشد. این کدها می توانند از دسترسی به th جلوگیری کنند. ..


آموزش نحوه ایجاد کانال یوتیوب از ابتدا | کلمات کلیدی، عنوان، توضیحات و موارد دیگر | 2022

How to create a YouTube Channel from scratch | Keywords, Title, descriptions and more | 2022

"سلام به همه! اگر قصد دارید یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید، پس این ویدیو ضروری است. مهم نیست که می خواهید یک کانال یوتیوب ایجاد کنید و پول در بیاورید یا هستید. .."


آموزش سئوی وب سایت وردپرس خود (بهینه سازی موتور جستجو) را با ابزارها و افزونه های رایگان سئو بهبود بخشید.

Improve your WordPress website's SEO (Search Engine Optimization) with free SEO tools & Plugins

"سلام به همه! این یک دوره آموزشی کوتاه سئو (مخفف عبارت Search Engine Optimization) است که در آن در مورد چگونگی بهینه سازی وردپرس خود بحث خواهیم کرد. .."


آموزش 25 وب سایت فوق العاده مفید (طراح، توسعه دهنده وب سایت، دانش آموزان، علاقه مندان به غذا و همه)

25 incredibly useful websites ( Designer, Website developer, Students, food enthusiast, & everyone)

"با سلام به همه! در این درس، ما با 25 وب سایت شگفت انگیز آشنا می شویم که می توانند برای همه مفید باشند. مهم نیست که شما یک طراح، توسعه دهنده وب سایت، stu. ..."


آموزش Python: تبدیل متن به صدا با استفاده از شبیه سازی صدا در زمان واقعی (Github)

Python: Convert text to audio using Real Time Voice Cloning (Github)

آیا می خواهید شبیه سازی صدای بلادرنگ را روی رایانه ویندوز خود نصب کنید؟ این برنامه پایتون می‌تواند متن را با استفاده از کتابخانه صوتی به صدا تبدیل کند یا شما می‌توانید از آن استفاده کنید. ..


آموزش ابزار ضروری عنصر بازرسی برای توسعه دهندگان وب | وردپرس

Essential Inspect element tool for Web Developers | WordPress

"سلام به همه! در این دوره با استفاده از المان گوگل کروم بازرسی چند نکته و ترفند مفید را یاد خواهید گرفت. این نکات باید برای همه مفید باشد. .."


آموزش امنیت پایه وردپرس: هدرهای امنیتی HTTP، فهرست دایرکتوری، نام کاربری وردپرس در معرض دید و غیره

Basic WordPress Security: HTTP Security Headers, Directory Listing, Exposed WordPress Username etc

با سلام به همه! در این دوره آموزشی، به سرعت یاد خواهید گرفت که سرفصل های امنیتی HTTP را در وب سایت وردپرس خود پیاده سازی کنید. علاوه بر آن، شما نیز می دانیم. ..