Yone Santana

انیماتور و مربی

سلام!

نام من یونه سانتانا است و من یک انیماتور مستقل هستم و در حال حاضر در بریتانیا زندگی و کار می کنم. من عاشق به اشتراک گذاشتن دانش و مهارت هایی هستم که در طول حرفه ام کسب کرده ام و آنها را به آموزش های آسان برای دنبال کردن تبدیل می کنم. من همچنین این ثروت بزرگ را داشتم که به مدت بیش از 10 سال در سطح دانشگاه همه چیز مایا را تدریس کردم.

می‌توانید من را در کانال Youtube من پیدا کنید و درباره مایا بیشتر بدانید.

اگر می‌خواهید مهارت‌های اصلی را برای تبدیل شدن به یک انیماتور بیاموزید، در جای مناسبی هستید.

دوره های این مدرس:

آموزش فاصله برای انیمیشن سه بعدی در Autodesk Maya

Spacing for 3D Animation in Autodesk Maya

"آیا آماده هستید تا انیمیشن های خود را به سطح بعدی ببرید؟ در این کلاس ما می خواهیم نحوه استفاده از فاصله گذاری موثر برای متحرک سازی در Autodesk Maya را بررسی کنیم. فاصله گذاری ...."


آموزش انیمیشن شخصیت: متحرک سازی با ضبط حرکت در Autodesk Maya

Character Animation: Animate with Motion Capture in Autodesk Maya

آیا موشن کپچر در اینجا جایگزین انیماتورها می شود؟ در طول این کلاس، نحوه استفاده از ضبط حرکت برای ایجاد انیمیشن برای بازی‌های ویدیویی و VFX را ابهام زدایی خواهم کرد. کلاه حرکتی. ..


آموزش تکسچر کردن شخصیت ها در اتودسک مایا با آرنولد

Texturing characters in Autodesk Maya with Arnold

در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از موتور رندر آرنولد در مایا، سایه‌بان‌ها و بافت‌ها را برای شخصیت‌های سه بعدی ایجاد کنید. بافت به شما این امکان را می دهد که bel درست کنید. .."


آموزش ژست پویا برای انیمیشن سه بعدی در Autodesk Maya

Dynamic Posing for 3D Animation in Autodesk Maya

"یاد بگیرید چگونه ژست های پویا را برای انیمیشن های خود طراحی کنید. در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک پروژه انیمیشن سه بعدی کوچک با Autodesk Maya، برنامه ریزی ou ایجاد کنید. .."


آموزش نحوه ایجاد موهای و خز سه بعدی شگفت انگیز در مایا

How to create Amazing 3D Hair & Fur in Maya

"ایجاد موهای استایل شده و قابل باور به صورت سه بعدی به طور سنتی از نظر فنی و هنری چالش برانگیز بوده است. با این حال از مایا 2018 تعداد هنرمندان بیشتری وجود دارد."


آموزش انیمیشن شخصیت: متحرک سازی وزن در اتودسک مایا

Character Animation: Animating Weight in Autodesk Maya

"مشکل انیمیشن سه بعدی این است که خیلی نرم به نظر می رسد. همه می توانند وزن را به صورت بصری قضاوت کنند، اما دانش آموزان برای اضافه کردن وزن به انیمیشن خود تلاش می کنند."