Kimber Shook

هنرمند | طراح | نویسنده | معلم

سلام، من کیمبر شوک هستم.

من به عنوان یک هنرمند خودآموخته Procreate، توانستم با یک تابلوی چشم انداز روی اهدافم متمرکز باشم. این به من این امکان را می دهد که وضوح داشته باشم و در عین حال الهام گرفته باشم تا گام های لازم را در جهت درست به سمت تحقق رویاهایم بردارم.

Skillshare به من کمک کرد تا مهارت‌هایم را تا جایی که می‌توانم با اجرای آموخته‌هایم افزایش دهم، افزایش دهم.

نشان دادن و الهام بخشیدن به دیگران از آنچه آموخته ام تا بتوانند پول بیشتری به خانواده خود بیاورند، دلیلی است که می خواستم در اینجا در Skillshare تدریس کنم.

Skillshare به من این امکان را داده است که مهارت های ایجاد فونت و همچنین ایجاد تمبر و قلم مو را بیاموزم. این مهارت‌ها به من امکان داد تا یک فروشگاه باز در Creative Market و Creative Fabrica داشته باشم.

من را اینجا پیدا کنید:

من قلاب بافی را از زمانی که مادرم در مدرسه ابتدایی بودم به من آموخت. عشق من به قلاب بافی باعث شد سال ها هدایا و زیور آلات خانگی درست کنم. این الهام بخش من شد تا شروع به ایجاد طرح های خودم کنم که باعث شد چندین الگوی قلاب بافی را منتشر کنم. بسیاری از آنها را می توان در آمازون و همچنین فروشگاه Etsy من پیدا کرد.

من همچنین به لطف مربیان Skillshare، نمونه کارهای خود را از ایجاد مجلات و برنامه ریزان با استفاده از Affinity Publisher و Affinity Designer به ایجاد الگوهای طراحی سطحی گسترش دادم.

من را اینجا پیدا کنید:

جدیدترین ویدیوهای YouTube من را که از آخرین کلاس Skillshare من الهام گرفته شده را ببینید:

در Procreate یک صحنه کابین با لحاف مصنوعی ایجاد کنید



از ته قلبم از حضور شما متشکرم.

دوره های این مدرس:

آموزش هنر خط پیوسته برای هنرمندان جدید در Procreate

Continuous Line Art for New Artists in Procreate

«در این کلاس، می‌خواهیم هنر خط پیوسته و همچنین رویه‌ها و مزایای ایجاد این نوع تصویر را مورد بحث قرار دهیم. ابتدا بحث خواهیم کرد. .."


آموزش ماکت های واقعی برای مبتدیان با استفاده از عکس ها و تصاویر

Realistic Mock-ups for Beginners Using Photos and Illustrations

«در این کلاس، ماکت‌های واقع‌گرایانه برای نمایش آثار هنری شما با استفاده از عکس‌ها و تصاویر در Procreate ایجاد می‌کنیم. من می خواستم این کلاس را ایجاد کنم زیرا هستم. .."


آموزش در Procreate یک صحنه کابین با لحاف مصنوعی بسازید

Create a Faux Quilted Cabin Scene in Procreate

در این کلاس، ما یک صحنه Faux Quilted Cabin در Procreate ایجاد خواهیم کرد. من در مورد یک لحاف بدون دوخت صحبت می کنم، که در آن پارچه در داخل فوم استایروف قرار می گیرد تا یک پی ایجاد کند. ..


آموزش در Procreate کلیپ آرت عید پاک و پازل جستجوی کلمه ایجاد کنید

Create Easter Clip Art and a Word Search Puzzle in Procreate

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه یک خرگوش عید پاک شکلاتی، یک خرگوش عید پاک مارشمالو و یک تخم مرغ عید پاک بسازید. همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه یک عید پاک بسازید. ..


آموزش در Procreate با هک های ذهنیت پاداش، یک ویژن بورد ایجاد کنید

Create a Vision Board in Procreate with Bonus Mindset Hacks

ما قصد داریم در Procreate یک Vision Board با هک های ذهنیت پاداش ایجاد کنیم و از آن استفاده کنیم که به شما کمک می کند تا وضوح و تمرکز روی اهداف خود را در حین به دست آوردن یک p. ..


آموزش الگوی تکرار ببر و یک مجله 90 روزه در Procreate

Tiger Repeat Pattern and a 90 Day Journal in Procreate

در این کلاس، ما یک الگوی تکرار نوار Tiger را در Procreate ایجاد خواهیم کرد. ما یک پایه 4 اینچ در 4 اینچ ایجاد می کنیم و آن را به یک سند 12 اینچ در 12 اینچ منتقل می کنیم تا طراحی را کامل کنیم. ..


آموزش ایجاد و استفاده از قالب کارت تبریک در Procreate

Create and Use a Greeting Card Template in Procreate

"در این کلاس، ما چندین الگوی کارت تبریک در Procreate ایجاد خواهیم کرد.   یک الگوی 8 -1/2 x 11 اینچی ایجاد خواهیم کرد که برای ایجاد یک 5 1/2 استفاده می شود."


آموزش Faux String Art Hearts در Procreate به علاوه هنر رشته سه بعدی

Faux String Art Hearts in Procreate plus 3D String Art

در این کلاس، Faux String Art Hearts را در Procreate ایجاد خواهیم کرد. سپس از Procreate Comfort Zone خود خارج می شویم و یک مجموعه هنری رشته واقعی o ایجاد می کنیم. ..


آموزش یک کلاژ عکس درخت کریسمس در Procreate ایجاد کنید

Create a Christmas Tree Photo Collage in Procreate

"ما یک کلاژ عکس درخت کریسمس در Procreate ایجاد خواهیم کرد. این برای هدایای لحظه آخری یا هنر دیواری عالی است. من به شما 3 پس‌زمینه Plaid، یک PNG ستاره می‌دهم. .."