Walt Reunamo

مربی هنرهای زیبا

سلام به همه!

اسم من Walt Reunamo است و من یک هنرمند خوب و معلم هنر هستم که در فنلاند زندگی و کار می کنم. من در 8 سال گذشته هنرهای زیبا انجام می دهم و به بیش از 2000 دانش آموز در بیش از 100 کشور به صورت آنلاین آموزش داده ام. من همچنین به‌عنوان هنرمند در صنعت بازی‌های ویدیویی به مدت بیش از ۷ سال در عناوین برنده جوایز کار کرده‌ام.

غیر از سرگرمی های مرتبط با هنر، از گذراندن وقت با دوست دخترم و گربه بنگال دیوانه مان، تجربه تابستان های کوتاه اما شیرین فنلاند، عکاسی، تماشای فیلم و رفتن به باشگاه لذت می برم. من هم عاشق کتاب هستم. بیشتر از آنچه که باید کتاب هنری می خرم!

خوشحال می‌شوم اگر بتوانید با کلیک روی دکمه "دنبال کردن" در سمت چپ، من را در اینجا دنبال کنید.


اگر می‌خواهید ببینید من در رسانه‌های اجتماعی چه می‌کنم، می‌توانید به برخی از این پیوندها ماجراجویی کنید:
| اینستاگرام |

همه لوازم هنری محصولات نقاشی عالی را که توصیه می‌کنم (و هر روز از خودم استفاده می‌کنم) را در صفحه جدید Kit.co من بررسی کنید! همچنین به خاطر داشته باشید که مرا در آنجا دنبال کنید تا از همه به‌روزرسانی‌ها و توصیه‌های جدید من به‌روز بمانید.

دوره های این مدرس:

آموزش کشیدن دست های رسا

Learn To Draw Expressive Hands

"در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که چگونه دست هایی را بکشید که پر از زندگی و بیان هستند! این دوره مبتنی بر تمرین است، بنابراین من ابتدا به شما نشان خواهم داد که چگونه به ... نزدیک شوید."


آموزش 10 نکته برای رنگ روغن بهتر

10 Tips For Better Oil Painting

" به دوره آموزشی 10 نکته برای بهتر نقاشی رنگ روغن خوش آمدید! در این دوره، ده نکته جالب را مرور خواهیم کرد که امیدوارم بتوانید آنها را به "جعبه ابزار هنرمند" خود اضافه کنید. ..."


آموزش نقاشی رنگ روغن - پالت رنگی Zorn Limited را یاد بگیرید

Oil Painting - Learn the Zorn Limited Color Palette

" به Waltteri Reunamo بپیوندید تا یک کلاس 45 دقیقه ای الهام بخش در مورد یادگیری نحوه استفاده از پالت رنگ محدود Zorn در جهان برای نقاشی ها و طرح های خود استفاده کنید. کار کنید. .."


آموزش نقاشی رنگ روغن - هنر زیر نقاشی را بیاموزید

Oil Painting - Learn The Art Of Underpainting

به Waltteri Reunamo بپیوندید تا یک کلاس 45 دقیقه ای الهام بخش در مورد یادگیری نحوه انجام یک زیر نقاشی اساسی برای نقاشی های خود داشته باشید. انجام یک زیر نقاشی عالی است. ..