Douglas R

هنرمند دیجیتال

سلام، من داگلاس هستم. من یک هنرمند و دانشجوی هنر هستم. از آنجایی که بسیاری از کارهای من دیجیتال است، من می خواهم خود را یک هنرمند دیجیتال بدانم.

من چند سالی است که گرافیک کامپیوتری خوانده‌ام و با وجود اینکه چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام، دریافته‌ام که در این زمینه هرگز نمی‌توانید رشد و یادگیری چیزهای جدید را متوقف کنید زیرا این رشته همیشه در حال رشد و تغییر است. . برای تعدادی از مشتریان کار انجام داده ام و به عنوان مدرس هنر و رسانه دیجیتال کار کرده ام.

وقت آزاد من برای بهبود خودم و آثار هنری ام استفاده می شود. یادگیری چیزهای جدید و برنامه های کاربردی جدید وقتی چیز جدیدی یاد می گیرید، یک توانایی ... یک قدرت ... دیگر نمی دانم چگونه آن را توصیف کنم، تجربه فوق العاده ای است. در حال حاضر درگیر تولید کمیک‌های مستقل هستم و آرزو دارم روزی یکی منتشر شود.

بهترین راه برای برقراری ارتباط با من از طریق ایمیل است.

دوره های این مدرس:

آموزش چشم انداز چهار نقطه ای: ترسیم نظریه ها و عمل

Four Point Perspective: Drawing theories and practice

"در این کلاس اصول اولیه انجام ترسیم های پرسپکتیو چهار نقطه ای نشان داده می شود. ابتدا در مورد نظریه های چهار نقطه مانند "چیست..." بحث خواهم کرد.


آموزش مخلوط کن: مبانی مدل سازی جعبه

Blender: The Basics of Box Modeling

"در این کلاس، من به نشان دادن اصول اولیه استفاده از مخلوط کن، با اصول اولیه مدل سازی جعبه در مخلوط کن ادامه خواهم داد.


آموزش تسلط بر مجسمه سازی در بلندر

Sculpting Mastery in Blender

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش مخلوط کن: رابط و سایر اصول اولیه

Blender: The Interface and Other Basics

"در این کلاس، من اصول اولیه استفاده از مخلوط کن، برنامه متن باز 3 بعدی را نشان خواهم داد. بسته های سه بعدی مانند مخلوط کن می توانند بسیار پیچیده باشند، بنابراین ...."