Trupti Karjinni

هنرمند، نقاش، کارآفرین

سلام! من تروپتی کارجینی هستم، هنرمند و کارآفرین خلاق مستقر در هند. من کلاه یک نقاش، نقاش و مربی بر سر دارم.

من خالق Thrive With Trupti هستم، یک عضویت آنلاین بازسازی شده که در آن به علاقه مندان به آبرنگ مانند شما مهارت ها و طرز فکری را که باید با اطمینان ایجاد کنید، آموزش می دهم.

من همچنین بنیانگذار جایی هستم که آبرنگ‌های دست‌ساز، کتاب‌های طراحی و سایر لوازم هنری خود را در جهان می‌سازیم.

من با همسرم ناهوش و ارباب گربه‌ام، ساتسوکی، در شهر بت‌نشین بلگاوم زندگی می‌کنیم.

اگرچه با مدیوم های زیادی کار می کنم، اما قلب من جایگاه ویژه ای برای آبرنگ دارد زیرا درجه ای از کنترل ناپذیری در آبرنگ وجود دارد که مرا به درون خود می کشاند و در آن غرق می کنم. شما فقط باید رنگدانه ها را در آب بریزید و آنها جادوی خود را می سازند. به طرز عجیبی آزاد می شود، فکر نمی کنید؟

اشتیاق من به تدریس از وسواس من به یادگیری ناشی می شود. من دائماً چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و وقتی این کار را انجام می‌دهم می‌توانم احساس کنم زندگی‌ام بلافاصله تغییر می‌کند.

سه سال پیش در یک کار شرکتی کم درآمد گیر کرده بودم. آبرنگ زندگی من را تغییر داد و امروز من یک تجارت چند وجهی 6 شکلی و زندگی یک هنرمند پر رونق دارم. یادگیری کل مسیر زندگی من را به سمت بهتر شدن تغییر داد و امیدوارم برای شما نیز این اتفاق بیفتد!

من به اجتماع بر سر رقابت، آهسته زیستن، گل‌ها و جهان هری پاتر اعتقاد دارم.

بیا، اینجا به من بپیوند. من نمی توانم صبر کنم تا با شما هنر بسازم!

لوازم هنری دست ساز ما در و ما موجود است. مطمئن شوید تا بتوانید همه تخفیف ها و رایگان ها را دریافت کنید! فراموش نکنید که در !

با من در تماس باشید

"من تازه با نقاشی با آبرنگ آشنا هستم و این جلسه به طرز شگفت انگیزی آموزش داده شد! قطعه من به زیبایی ظاهر شد! اعتماد به نفس من که واقعاً می توانم در این کار خوب باشم اکنون در آسمان است!" - Tilley Creary

"از آموزش فوق العاده شما متشکرم. از اینکه کار هنری من چقدر خوب ظاهر شد شوکه شدم. سالها سعی کردم مه و درختان را انجام دهم و بالاخره می توانم این کار را انجام دهم!!!!! شما.
شما معلم بزرگی هستید." - لوری دیمونت


دوره های این مدرس:

آموزش منظره آبرنگ - درختان کاج برفی با نور پس زمینه

WATERCOLOR LANDSCAPE - BACKLIT SNOWY PINE TREES

این کلاس فقط یک دستورالعمل در مورد نحوه نقاشی منظره آبرنگ نیست. خیلی بیشتر از این است. همراه با به اشتراک گذاشتن مقداری آب واقعا شگفت انگیز و در عین حال ساده. ..


آموزش پس زمینه عکاسی Flatlay DIY با لوازم فوق العاده ارزان!

DIY Flatlay Photography Backgrounds With SUPER CHEAP SUPPLIES!

" اگر برای رسانه های اجتماعی، وب سایت و غیره خود بر روی هر نوع عکس تخت کلیک می کنید، این کلاس برای شما مناسب است! همیشه می خواستم روی تخته های زیبا، ph غذا/محصول کلیک کنید. .."


آموزش پروژه های نقاشی روزانه برای جهش های کوانتومی خلاقانه

Daily Painting Projects for Creative Quantum Leaps

اولین چیزی که جهش های کوانتومی را در مهارت ها و طرز فکر هنری من به ارمغان آورد، پروژه های نقاشی روزانه بود. این چالش های خلاقانه روزانه، حرفه ای من را تسریع کرد. ..


آموزش انکور زنده: غروب کالیفرنیایی را با آبرنگ نقاشی کنید

Live Encore: Paint a Watercolor Californian Sunset

با این درس منظره غروب آفتاب، تعطیلاتی را که آرزو می کنید در آن بودید، نقاشی کنید. هنرمند تروپتی کارجینی همیشه احساس می کرد که آبرنگ برای او یک فرار است و اکنون. ..


آموزش گل های آبرنگ درخشان - شکوفه های گیلاس برای مبتدیان

Luminous Watercolor Florals - Cherry Blossoms for Beginners

"برای مدتی برای گل‌های درمانی آماده شوید! من و شما با هم یاد می‌گیریم که چگونه نه تنها گل‌های آبرنگ را نقاشی کنیم، بلکه رنگ‌های شفاف و درخشان را نیز رنگ آمیزی کنیم.


آموزش برس های خود را کاوش کنید - پنج نوع پر را فقط با یک قلم مو رنگ کنید!

Explore Your Brushes - Paint Five Kinds of Feathers with Just One Brush!

سلام! تا به حال فکر کرده اید که آیا واقعاً به همه برس های گران قیمت موجود در بازار نیاز دارید؟ اگر بتوانید از برس هایی که در حال حاضر دارید استفاده بیشتری کنید چه؟ این کلاس است. ..


آموزش منظره آبرنگ - رقص نورهای شمالی و جنگل کاج

Watercolor Landscape - Dancing Northern Lights and Pine Forest

"همراه با یادگیری مهارت های نقاشی رقص نورهای شمالی، چیزهای بسیار مهم تری را در این کلاس یاد خواهید گرفت - رفتن به جایی که نقاشی شما می خواهد ...."


آموزش نقاشی آبرنگ: منظره کوه های مه آلود

Watercolor Painting : Misty Mountains Landscape

برای جشن گرفتن اولین سالگردم در Skillshare، کلاس دیگری را در مورد نقاشی منظره های مه آلود برای شما می گذارم. این بار ما مه آلود آبشاری را نقاشی می کنیم. ..


آموزش Live Encore: رنگ رز آبرنگ وینتیج

Live Encore: Paint Watercolor Vintage Roses

"شادی بهار را به هر فصلی بیاورید - با نقاشی گل رزهای آبرنگ زیبا! تروپتی کارجینی، هنرمند، نقاش و کارآفرین متخصص آبرنگ است. در یک. .."


آموزش مناظر گواش: صحنه های خاطره انگیز را نقاشی کنید

Gouache Landscapes: Paint Evocative Scenes

گواش در حال حاضر یک رسانه بسیار مورد تقاضا است! این بهترین هر دو جهان است - سهولت و قابلیت حمل آبرنگ و روش‌های نقاشی مات را دارد. ..


آموزش برگ های پاییزی واقعی در آبرنگ - گام به گام

Realistic Autumn Leaves in Watercolors - Step by Step

"با من به حال و هوای پاییزی بپردازید - بیایید با هم برگ های پاییزی را رنگ آمیزی کنیم! ما یاد می گیریم که چگونه برگ های سه بعدی را در یک فرآیند گام به گام آسان رنگ آمیزی کنیم. قبل از ...."


آموزش نقاشی Plein Air با آبرنگ: لوازم و تجهیزات

Plein Air Painting with Watercolors: Supplies and Gear

"لطفاً هنگام تکمیل پروژه کلاس خود به تمام قوانین فاصله گذاری اجتماعی احترام بگذارید. نقاشی "en plein air" عبارت فرانسوی برای نقاشی کردن در فضای باز است. .."


آموزش شفق شمالی در آبرنگ - گام به گام

Northern Lights in Watercolor - Step by Step

یکی از عزیزترین آرزوهای من تماشای شفق شمالی جادویی است. تا زمانی که این اتفاق نیفتد، با نقاشی کردن آنها رویای آنها را می بینم! بیا، یک آسمان شب خیره کننده از رقص را نقاشی کن. ..


آموزش آبرنگ کاج های مه آلود در تک رنگ - گام به گام

Watercolor Misty Pines in Monochrome - Step by Step

"یاد بگیرید چگونه مناظر زیبای کاج مه آلود را با استفاده از یک رنگ نقاشی کنید! مبتدی در آبرنگ؟ نگران نباشید، هیچ تجربه قبلی لازم نیست. من قدم خواهم زد. ..."


آموزش منظره آبرنگ - انعکاس دریاچه رویایی

Watercolor Landscape - Dreamy Lake Reflections

"بیا، بیایید با هم یک منظره رویایی بسازیم! با من نقاشی کنید تا یاد بگیرید چگونه جنگلی را که در یک دریاچه منعکس شده است نقاشی کنید. تکنیک های ضروری آبرنگ را یاد خواهید گرفت..."