Karen Ciocca

طراح گرافیک، تصویرگر، هنرمند زیبا

سلام دوستان!

من در حال حاضر مدیر هنر و بازاریابی در یک شرکت Granola-Nut هستم که همچنین آجیل، دانه‌ها و میوه‌های ارگانیک و کاملا طبیعی را در سوپرمارکت‌ها و زنجیره‌های سراسر کشور توزیع می‌کند.

حرفه من به عنوان یک آژانس داخلی و بوتیکی، طراح گرافیک/بسته و تصویرگر دیجیتال بوده است. کار طراحی و تصویرسازی بسته بندی من بیش از 30 سال است که در قفسه های خرده فروشی و سوپرمارکت وجود دارد. از جمله قلم پایلوت، چای بیگلو، پریر، شکلات لینت، بهار لهستان، محصولات آرورا.

من همچنین یک هنرمند حرفه ای هستم و عاشق نقاشی حیوانات و طبیعت هستم. بارها راه اندازی شده است.

من هیجان زده هستم که مهارت های خود را به عنوان یک طراح گرافیک و هنرمند زیبا در اینجا در Skillshare به اشتراک بگذارم!

کارن سیوکا

Moonflower Studio Creative

دوره های این مدرس:

آموزش تصاویر گیاه شناسی در Procreate

Botanical Illustrations in Procreate

این کلاس نحوه استفاده از Procreate برای ایجاد تصاویر گیاه شناسی است. این کلاس اولین کلاس از مجموعه ای خواهد بود که در آن من روند خود را در مورد نحوه استفاده از Proc نشان می دهم. ..


آموزش لوازم ضروری یا چاپی طراحی کیسه مواد غذایی - دوره طراحی گرافیک

FOOD POUCH DESIGN Essentials or Print - GRAPHIC DESIGN COURSE

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش حیوان خانگی خود را در Procreate رنگ کنید

Paint your Pet in Procreate

با براش هایی که با Procreate ارائه می شود، حیوان خانگی خود را در Procreate رنگ کنید. این کلاس برای افراد خلاقی است که از قبل اصول استفاده از Procreate را می دانند. ساخت. .."


آموزش تصویر گیاه شناسی - هنر خط در Procreate

Botanical Illustration - Line Art in Procreate

«در مجموعه‌های تصویرسازی گیاه‌شناسی من، Line Art in Procreate به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید که چگونه خط یک فرم را ایجاد می‌کند، اصول اولیه طراحی هنر خط، هچ کردن، و...»