Renee Teeley

موسس در Video Explained

به عنوان یکی از صداهای برتر در سال 2019 در مورد نحوه استفاده از محتوای ویدیویی برای تعامل و آموزش در طول سفر خریدار نامگذاری شده است. او بنیانگذار Video Explained و میزبان پادکست Video Marketing Value است. او از سال 2006 به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به‌طور استراتژیک از ویدیو برای به دست آوردن نتایج تجاری استفاده کنند و با برخی از بزرگ‌ترین برندها و شرکت‌های تجاری در سراسر جهان با راه‌حل‌های ویدیویی‌شان کار کرده است.

رنه به عنوان مشاور و بخشی از تیم اجرایی در Powtoon خدمت کرد و قبلاً مدیر جهانی بازاریابی دیجیتال در Brightcove بود. او همچنین سمت‌هایی در Ooyala (خرید شده توسط Brightcove)، LiveRail (خرید شده توسط Facebook)، BitGravity (خرید شده توسط Tata Communications) و Kiptronic (خرید شده توسط Limelight Networks) داشته است.

او مرتباً در کنفرانس‌های بازاریابی و ویدیویی مانند دنیای بازاریابی ویدیویی، VidCon، دنیای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، افراد ویدیو، کنفرانس بازاریابی محتوا و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر بازاریابی ویدیویی: برنامه ریزی، تولید و انتشار نتایج برای هدایت

Introduction to Video Marketing: Plan, Produce & Publish to Drive Results

ای کاش بازاریابی شما تاثیر بیشتری داشت؟ از قدرت ویدیو برای ارتباط با مشتریان هدف خود استفاده کنید—هیچ تجربه خلاقانه یا تولیدی لازم نیست! در این مجموعه. ..