Aude Desir

اود یک هنرمند آزاد است، هنر همیشه جای خوشحالی او بوده است. او ساعت های بی شماری را صرف تقلید از قهرمانان کتاب های مصور مورد علاقه اش کرد. از آنجا با دنیای گرافیتی آشنا شد، این به طور کامل نحوه دید او از هنر و آنچه ممکن بود را تغییر داد. اود سال‌ها اساساً خودآموخته بود، اما او در نوجوانی در مرکز هنرهای راکلند حضور داشت تا برخی آموزش‌های عملی را ببیند. سپس به عنوان یک بزرگسال، اود به دانشگاه اسکیدمور رفت تا در مورد جنبه فنی هنر/طراحی، برنامه‌های مختلف کامپیوتری و نحوه استفاده مؤثر از آنها اطلاعات بیشتری کسب کند.

Aude حرکت کرد و با شرکتی در صنعت چاپ که طراحی و تولید را انجام می‌داد، امتیاز 9 به 5 را گرفت، اما کار آزاد همیشه فراخوانده بود. او از روند خلاقیت بسیار لذت برد. اینکه بتواند طرحی ایجاد کند و سپس آن را روی هر شیئی قرار دهد برای او هیجان انگیز بود! او همچنین به خط تی شرت خود می پرداخت، اما قیمت چاپ پیراهن ها بیش از بودجه او بود. او پس از تحقیق بسیار و ساعت ها آزمون و خطا، هنر چاپ صفحه را آموخت. پرشورترین تجربه او از چاپ روی صفحه، کاری بود که اود برای یک شرکت اسکیت برد انجام داد. با عشقی که به اسکیت بورد داشت، این برای او هیجان انگیز بود، اما نه کمتر، یک چالش. او باید یک "جیک" ویژه ایجاد می کرد تا بتواند عرشه ها را چاپ کند. اتاق نشیمن او پر از صدها عرشه بود، اما او از تمام مراحل لذت می برد. این فرصت مجموعه ای از پروژه های مختلف را راه اندازی کرد. اود همچنین شرکت اسکیت برد خود را راه اندازی کرد، او از استعدادهای محلی حمایت کرد، با یک ویدیوی اسکیت برد که استعدادهای محلی را به نمایش گذاشت، منتشر شد. همه کارهایش باعث شد در هفته نامه لاس وگاس به نمایش در بیاید!

آود در 20 سال گذشته از عشق خود به هنر امرار معاش کرده است. او کل مجموعه های لباس، طراحی وب سایت، ایجاد لوگو و البته چاپ روی صفحه را طراحی کرده است. همه این تجربیات به او در سفر به عنوان یک هنرمند کمک کرده است.

دوره های این مدرس:

آموزش هنر چاپ روی صفحه

The Art Of Screen Printing

چاپ صفحه روی بسیاری از محصولاتی که ما هر روز از آنها استفاده می کنیم استفاده می شود، از لیوان های قهوه، تی شرت های مورد علاقه ما، پوسترها و برچسب ها. تقریبا همه افراد تی اس می پوشند. ..


آموزش چگونه یک واحد قرار گرفتن در معرض مقرون به صرفه بسازیم

HOW TO BUILD A COST EFFECTIVE EXPOSURE UNIT

سلام و خوش آمدید. در این کلاس، نحوه ساختن یک واحد نوردهی مقرون‌به‌صرفه از لوله‌های PVC، یک چراغ هالوژن، یاد خواهید گرفت. از چاپ روی صفحه نمایش استفاده می شود. ..