Theo McArthur

به راحتی می توان کلاس های بازاریابی را دنبال کرد

اسم من تئو مک‌آرتور است و از سال 1995 به صورت آنلاین کار می‌کنم. در سال 2001 شغلم را ترک کردم و تمام وقت آنلاین شدم. احتمالاً تدریس رضایت‌بخش‌ترین کاری است که انجام می‌دهم. توانایی کمک به دیگران برای یادگیری تکنیک‌ها و مدل‌های کسب‌وکار بالقوه تغییر دهنده زندگی.

بیش از 20 سال است که درگیر وبلاگ نویسی و بازاریابی وابسته هستم و 8 سال پیش نیز به دنیای فروش و تجارت الکترونیک آمازون پرداختم. دانشی که در طول سال ها جمع آوری کرده ام از طریق کلاس های من منتقل می شود.

تقریبا نیمی از وقت من به کسب و کارهای آنلاین من اختصاص دارد، در حالی که نیمی دیگر به تدریس می‌پردازم. در حال حاضر، بیش از 140000 نفر در سراسر جهان دوره های کسب و کار من را گذرانده اند.

من مدافع خوبی برای اقدام هستم زیرا ما با انجام آن بیشترین چیزی را می آموزیم. کلاس های من طوری طراحی شده اند که شما را در مسیر درست قرار دهند و شما را در آن مسیر راهنمایی کنند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که به شما دانش عمیقی از یک موضوع بدهند. آنها همچنین طراحی شده اند تا شما را وادار به انجام کاری کنند و به شما کمک کنند تا از مشکلات مرتبط با کمبود دانش و منابع مناسب اجتناب کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه به ایده های تجاری با پتانسیل بالا دست پیدا کنیم

How to Come up with High Potential Business Ideas

"یاد بگیرید که به سرعت ایده های تجاری قابل اجرا و سودآور را به راحتی ایجاد کنید. درها را به روی کارآفرینی موفق باز کنید. توانایی تشخیص فرصت ها و ج. .."


آموزش نحوه نوشتن محتوای متقاعدکننده: کپی‌نویسی برای وبلاگ‌ها، وب‌سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی

How to Write Persuasive Content: Copywriting for Blogs, Websites and Social Media

آیا می دانستید که از طریق قدرت کلمات، می توانید وب سایت یا بازدیدکنندگان شبکه های اجتماعی خود را متقاعد کنید که اقدام خاصی انجام دهند؟ کپی‌رایتینگ یکی از بهترین‌هاست. ..


آموزش وبلاگ نویسی برای سطح زندگی 1: ساختن یک وبلاگ شگفت انگیز از ابتدا: [پروژه با بودجه کم کامل]

Blogging for a Living Level 1: Build an Amazing Blog from Scratch: [Perfect Small Budget Project]

آیا رویای شما این است که آزادی کامل داشته باشید تا زمانی که می خواهید و از جایی که می خواهید کار کنید؟ تصور کنید که کار شما نیز کاری است که از انجام آن لذت می برید. اکثر مردم o. ..


آموزش تحقیق کلمات کلیدی برای وبلاگ ها و وب سایت ها: چگونه بهترین کلمات کلیدی را برای پست ها و مقالات خود پیدا کنید

Keyword Research for Blogs and Websites: How to Find the Best Keywords for Your Posts and Articles

"آیا شما یک وبلاگ یا وب سایت دارید؟ آیا می خواهید ترافیک رایگان بیشتری از گوگل و سایر موتورهای جستجوگر داشته باشید؟ یکی از مهمترین جنبه های دریافت رایگان، high-q. .."


آموزش وبلاگ نویسی برای سطح زندگی 2: چگونه از وبلاگ خود درآمد کسب کنید و ترافیک [رایگان] ایجاد کنید

Blogging for a Living Level 2: How to Monetize Your Blog and Generate [Free] Traffic

"آیا می خواهید وبلاگ خود را راه اندازی کنید؟   اگر یک وبلاگ جدید یا حتی یک وبلاگ قدیمی دارید که نیاز به زندگی جدیدی دارد، این دوره برای شما مناسب است. از یک مربی وی یاد بگیرید. .."