Himanshu Dhar

مربی MIS

نام من هیمانشو دار است. من یک مربی MIS مرتبط با موسسه I Turn هستم. من بیش از 14 سال تجربه در پروژه های مختلف در اکسل و ماکرو دارم. من از پروژه‌های فریلنسینگ نیز مراقبت می‌کنم و آن تماس عملی را در تدریس به ارمغان می‌آورم. من بیش از 25000 دانش آموز را با پیشینه های مختلف با موفقیت آموزش داده ام و بسیاری از آموزش ها و سمینارهای شرکتی را برگزار کرده ام.

دوره های این مدرس:

آموزش Google Docs را به صورت عملی یاد بگیرید

Learn Google Docs Practically

"این دوره Google Docs هر آنچه را که باید در مورد استفاده از Google Docs، یک پلت فرم آنلاین رایگان پردازش کلمه، بدانید، به شما آموزش می دهد. این دوره طراحی شده است تا .."


آموزش Microsoft Excel 365 - سطح مقدماتی تا پیشرفته

Microsoft Excel 365 Training- Basic to Advance Level

Microsoft Excel یک برنامه صفحه گسترده است که توسط Microsoft Inc برای Microsoft Windows و MAC OS X توسعه یافته است. استفاده از آن برای انجام محاسبات پیشرفته و ابزار نموداری است. ..


آموزش راهنمای عملی Google Drive

Practical Guide to Google Drive

"به دوره Google Drive خوش آمدید. این دوره به شما می‌آموزد که نحوه استفاده و آشنایی با فضای ذخیره‌سازی را بدانید و می‌توانید در شما سازنده‌تر شوید.


آموزش استفاده حرفه ای از جیمیل

Learn to use Gmail Professionally

"آیا همیشه می خواستید جیمیل را یاد بگیرید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ آیا دوست دارید ایمیل شگفت انگیزی بسازید و ایده های خود را زنده کنید؟ سپس یاد بگیرید که استفاده کنید. .."


آموزش راهنمای جامع Google Keep 2022

Google Keep Comprehensive Guide 2022

"اگر ابزار، زمان یا پول لازم برای سرمایه گذاری در یک سیستم را نداشته باشید، سازماندهی و افزایش بهره وری شما می تواند دشوار باشد. Google Keep نیز رایگان است..."


آموزش MIS - Advance Excel + Macro + Access + SQL

MIS Training - Advance Excel + Macro + Access + SQL

آموزش گزارش گیری و تحلیل MIS - مدیریت کامل داده ها با اکسل و ماکرو اتوماسیون سطح پایه تا کارشناسی


آموزش Google Calendar - مدیریت زمان و سرویس تقویم را یاد بگیرید

Learn Google Calendar - Time Management and Scheduling Calendar Service

"مدیریت قرارها و تقویم‌های خود می‌تواند دلهره‌آور و استرس‌زا باشد. با Google Calendar و این دوره آموزشی، یاد می‌گیرید که چگونه از تمام ویژگی‌های ava استفاده کنید. ..."