Michelle E Black

عکاس/نویسنده/هنرمند سبک زندگی

من یک عکاس، نویسنده، عکاس سبک و هنرمند ترکیبی هستم. خودخوانده، جیل از همه مشاغل، بدون جک در مورد آن! من در مجلات مختلف Stampington (Somerset Studio، Somerset Apprentice، Mingle، Green Craft به نام چند مورد) و چند مجله تزئینی خانه مانند Cottages Bungalows و Vintage Celebrations منتشر شده ام.

با این حال من باید اعتراف کنم...همه اینها به خاطر خانه ماندن مادر سه فرزند، همسر و خانه دار بودن انجام شد.

پس از ثبت کامل زندگی خود، چه سفر به مکان‌های عجیب و غریب، چه در پیچ و خم‌های روزمره دوستان و خانواده‌ام، اکنون هزاران تصویر برای نمایش آن در رسانه‌های دیجیتال و فیلم دارم. به عنوان یک سرگرمی، به زودی عشق خود را به نقاشی و کلاژ کردن دوباره زنده کردم.

من از همان ابتدا یک دختر DIY بودم و به جای روش‌های آموزشی مرسوم، راه تجربه را انتخاب کردم. من اکنون آماده هستم تا آنچه را که می دانم و آموخته ام در این راه به اشتراک بگذارم. حتی اشتباهات، برای اشتباهات من، درس های بزرگی هستند.

در طول تجربیاتم و با تمرین مستمر علایقم برای عکاسی، نوشتن ماجراهایم و برخی درمان جدی کلاژ در طول مسیر، یاد گرفتم داستانی را تعریف کنم. اکنون زمان آن است که داستان‌هایم و هدایایی که هر کدام به من داده‌اند را به اشتراک بگذارم که به زندگی نه چندان شیرین من عمق و معنا بخشیده است.

این فقط در...من رویای خود را در مورد یک شرکت کارت تبریک احیا کردم. میشکا درود. با شروع کوچک، اکنون یک خط کارت خالی در Etsy دارم. www.etsy.com/shop/MichelleEBlack

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک عکسبرداری حرفه ای با بودجه محدود ایجاد کنیم

How to Create a Professional- Looking Photoshoot on a Limited Budget

"شما برای ایجاد یک عکسبرداری شگفت انگیز و حرفه ای برای همه نیازهای تبلیغاتی خود به پول زیادی نیاز ندارید.   با همکاری با سایر مشاغل محلی...."


آموزش داستان سرایی عکاسی توسط میشل ای بلک

Photography Storytelling by Michelle E. Black

"در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه از تصاویر مختلفی استفاده کنید که می توانند الهام بخش و درگیر مخاطبان شما باشند.   همچنین خواهید آموخت که زاویه ای که در آن یک صفحه را می گیرید چگونه است...


آموزش کلاژ درمانی با میشل ای بلک

Collage Therapy with Michelle E. Black

کلاژ درمانی شکلی هنری از بیان خود است که کولاژ را با ابزارهای اساسی درمانی ترکیب می کند که می تواند به شما در پردازش زندگی روزمره کمک کند. برای است. ..