Matt Bellassai

کمدین، اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی

مت بلاسای، کمدین، نویسنده و ستاره رسانه‌های اجتماعی آمریکایی است که به خاطر نگاه‌های بی‌احترامی‌اش درباره بزرگسالی شهرت دارد. این برداشت‌ها را می‌توانید در مجموعه‌های هفتگی فیس‌بوک او برای صادق بودن مشاهده کنید و همچنین می‌توانید او را به عنوان میزبان پادکست ساعت ناخوشایند تماشا کنید. او قبلاً در سریال وب BuzzFeed Whine About It بازی کرد که 3.5 میلیون بیننده هفتگی را جذب کرد و جایزه انتخاب مردم در سال 2016 را برای ستاره رسانه های اجتماعی مورد علاقه دریافت کرد. او نویسنده همه چیز وحشتناک است: و مشاهدات دیگر، مجموعه ای از مقالات و متصدی تفسیرهای کمدی حیله گر در توییتر است. اولین کلاس Skillshare او اکنون زنده است!

این پاییز 2018، مت بلاسای اولین کلاس Skillshare خود را راه‌اندازی کرد!

در عصری که اینترنت شلوغ تر از همیشه است، چگونه محتوایی ایجاد می کنید که برجسته باشد؟ کلاس مت یک نگاه مفید، سرگرم‌کننده و هوشمندانه به نحوه ایجاد محتوای آنلاین مؤثری است که مردم می‌خواهند به اشتراک بگذارند و تأثیر آن را بیشتر از همیشه می‌کند. دروس عبارتند از:

  • چگونه بین اصالت و اعتبار در کار خود تعادل برقرار کنید
  • بهترین شیوه‌ها (و نکات مهم!) برای محتوای نوشتاری، توییتر و ویدیو
  • راههای تاکتیکی برای توسعه صدای شما
  • درخواست هایی برای رسیدن به بهترین ایده های خود
  • و خیلی بیشتر!

چه قبلاً محتوا تولید می کنید یا تازه شروع به کار کرده اید، از ترکیب یکپارچه درس ها بینش، مثال ها و شوخ طبعی مت، لذت خواهید برد. برای ایجاد محتوایی که مورد توجه قرار می گیرد، لذت می برید و به اشتراک می گذارید، آماده شوید.

دوره های این مدرس:

آموزش ویروسی شدن: بنویسید، فیلم بگیرید و محتوا را به اشتراک بگذارید

Going Viral: Write, Film & Make Content People Share

به نویسنده، کمدین و ستاره رسانه های اجتماعی مت بلاسای بپیوندید تا بیاموزید چگونه محتوای آنلاین پرطرفداری ایجاد کنید که مردم بخوانند، تماشا کنند، دنبال کنند و به اشتراک بگذارند! مت بلاسای معروف است. ..