Easy Peesy Cooking With Me

کیفیت بر کمیت...بیایید آشپزی کنیم!

سلام، نام من سندی است یا می توانید مرا مامان صدا کنید. این چیزی است که 2 دختر کوچک من وقتی گرسنه هستند به من می گویند! خوش آمدید، ابتدا می خواهم خودم را معرفی کنم. من مادر 2 دختر کوچولوی زیبا، میمی و کوکو هستم. آنها سرگرم کننده ترین دخترانی هستند که دوست دارند و بسیار پرانرژی هستند که تا به حال ملاقات کرده اید. آنها عاشق خوردن، رقصیدن و شنا کردن در تمام طول روز هستند. من آشپز حرفه ای نیستم اما به لطف پدر و مادرم در تمام عمرم آشپزی می کردم. آنها صاحب یک رستوران بوفه چینی هستند و من این فرصت را پیدا کردم که برخی از خوشمزه ترین دستور العمل ها را یاد بگیرم که در اینجا با شما به اشتراک می گذارم! من دائماً در حال یادگیری هستم، سعی می‌کنم خودم را بهتر کنم و موفقیتم را در این مسیر پشت سر بگذارم. من به کیفیت بر کمیت، در زندگی و با غذای خود اعتقاد زیادی دارم. پس لطفا به من بپیوندید، دستور العمل های خوشمزه را کشف کنید و بیایید آشپزی کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش به سادگی مرغ خوشمزه Chow Mein

Simply Delicious Chicken Chow Mein

"امروز چه لذت خاصی برای شما دارم. ما در حال درست کردن یکی از پرطرفدارترین نودل های سرخ شده در تمام دوران هستیم، Chicken Chow Mein! Chow Mein به معنی چینی..."


آموزش برنج مرغ سوخاری ساده و خوشمزه

Simply Delicious Chicken Fried Rice

"به آشپزخانه من خوش آمدید!  کسی که برنج مرغ سرخ شده را دوست ندارد، بسیار ساده خوشمزه است و مطمئناً حتی پرخاشگرترین غذاخوران را هم خوشحال می کند. این یکی از محبوب ترین هاست..."