Karen Burns

Spinster منحرف شده

سلام، و خوش آمدید! من کارن هستم و خوشحالم که اینجا هستید.

من نزدیک به 50 سال است که لحاف درست می کنم و چندین سال است که به آموزش لحاف و طراحی لحاف می پردازم. در سال گذشته من طراحی پارچه را آغاز کردم - زیرا کدام لحافی پارچه را دوست ندارد؟

من شش سال پیش از دنیای کتابخانه بازنشسته شدم و از آن زمان به بعد زمان بیشتری را صرف تدریس و طراحی کردم و به دنبال علایق دیگر بودم: خواندن، تحقیق در مورد تاریخ، ریسندگی (الیاف) و بافندگی (از این رو نام Spinster تابیده شده است)، بافندگی، و غیره و غیره. اساساً من عاشق فیبر هستم.

و شکلات.

دوره های این مدرس:

آموزش ترسیم دانه های برف کاملاً ساده: دستیار طراحی Procreate/شعاعی

Drawing Perfectly Simple Snowflakes: Procreate's Drawing Assistant / Radial

"یاد بگیرید که به راحتی دانه های برف (یا گل یا ماندالا) را با کمک "دستیار طراحی Procreate" بکشید.   یاد خواهید گرفت: * نحوه استفاده از ویژگی Quickshapes. .."


آموزش 10 برای 10 چالش طراحی

10 For 10 Design Challenge

"برای یک چالش به من بپیوندید: 10 درخواست برای برانگیختن خلاقیت طراحی شما. برای کمک به شما در شروع کار، 10 فرآیند یا اقدامی را که ممکن است هنگام ایجاد یک طراحی به کار ببرم به اشتراک می گذارم."


آموزش ساخت یک لحاف: تنبل دیوانه

Make a Quilt: Lazy Crazy

به من بپیوندید تا یک روش «تنبل» برای تکه تکه کردن یک لحاف دیوانه را بیاموزید که با مربع های 10 اینچی شروع می شود. این سرگرم کننده، آسان و سریع است (به عنوان لحاف)! من مواد را به شما نشان می دهم و سوپ. .."


آموزش یک لحاف برجسته و مدرن طراحی کنید، قسمت 3

Design a Bold, Modern Quilt , Part 3

"در قسمت 3 "طراحی یک لحاف پررنگ و مدرن"  درباره ساختن رویه لحاف خود خواهید آموخت:  چگونه طرح را به بخش ها و تکه ها تقسیم کنید، اندازه گیری کنید و...


آموزش ساخت برگه‌های استیکر: از طرح‌های تولید مثل تا تزئینات Goodnotes

Making Sticker Sheets: From Procreate Drawings to Goodnotes Embellishment

"سه روش برای تبدیل صفحه ای از تصاویر در Procreate به برگه های برچسب برای برنامه ریز یا ژورنال Goodnotes بیاموزید، بنابراین می توانید برچسب ها را یکی یکی جدا کنید..."


آموزش یک لحاف مدرن جسورانه طراحی کنید قسمت 4: لحاف

Design a Bold Modern Quilt Part 4: Quilting

"لحاف کاری تمرکز این چهارمین و آخرین کلاس در این مجموعه طراحی است.    نمونه هایی از لحاف در لحاف های مدرن را مشاهده خواهید کرد، پت های ممکن لحاف را بررسی کنید. ..."


آموزش یک لحاف برجسته و مدرن طراحی کنید: طراحی اساسی

Design a Bold, Modern Quilt: Basic Design

"لحافی جسورانه و مدرن را فقط با استفاده از 2 شکل طراحی کنید: مستطیل و دایره.   این کلاس، اولین مورد از یک سری است که مردم را از طریق اولین طراحی لحاف مدرن راهنمایی می کند. .."