Madeline Kerrii

هنرمند آبرنگ

سلام! من مادلین هستم. من یک هنرمند آبرنگ خودآموخته هستم که عاشق نقاشی مناظر آزاد هستم. من سه سال است که نقاشی می‌کشم و واقعاً از آموزش عاشق شدن به هنر و آبرنگ به دیگران لذت می‌برم. من یک سفیر برند پولینا برایت هستم و همچنین با چندین برند رنگ مختلف مانند Winsor Newton و Daler-Rowney برای همکاری های هنری همکاری کرده ام. من به تازگی اولین کتاب الکترونیکی خود را با عنوان، کارت های تعطیلات آبرنگ شل، یک آموزش گام به گام منتشر کردم. من به‌تازگی به‌عنوان یک معلم Skillshare شروع به کار کرده‌ام، اما مشتاقانه منتظر ارائه کلاس‌های بیشتری در مورد مناظر ساده و آزاد هستم که نقاشی می‌کنم. اگر دوست دارید کارهای بیشتری از هنر من را ببینید، به راحتی به من سر بزنید. من دوست دارم با شما ارتباط برقرار کنم!

جدیدترین کلاس من را بررسی کنید، . برای شرکت در آخرین هدیه من در کلاس شرکت کنید! یک پروژه را به گالری پروژه ارسال کنید یا برای یک ورودی نظر بدهید! هر دو را برای دو کل انجام دهید! موفق باشید!

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی آبرنگ Magical Northern Lights

Magical Northern Lights Watercolor Painting Tutorial

"در این آموزش گام به گام نقاشی با آبرنگ، زیبایی مسحور کننده شفق شمالی را بررسی خواهیم کرد! با من همراه باشید تا به شما نشان دهم چگونه می توانید بسازید. . .."


آموزش نقاشی مناظر برای مبتدیان: چگونه یک عکس مرجع را ساده کنیم

Painting Landscapes for Beginners: How to Simplify a Reference Photo

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش منظره درختان آبرنگ شل

Loose Watercolor Trees Landscape

سلام به همه! به این کلاس منظره آبرنگ شل خوش آمدید. در این درس، فقط با چند آبرنگ، یک منظره ساده جنگلی را ترسیم می کنیم. من میرم o. ..


آموزش طرح های آبرنگ نرم: چگونه مناظر شل را رنگ آمیزی کنیم

Soft Watercolor Sketches: How to Paint Loose Landscapes

"آیا عاشق آبرنگ هستید اما برای به دست آوردن رنگ‌های پاستلی ملایم با رنگ‌هایتان تلاش می‌کنید؟ آیا دوست دارید مناظر آبرنگ صاف و ترکیبی به نظر می‌رسند، اما اغلب ناخوشایند می‌شوند..."


آموزش Polaroïdes d'hiver: paysages simples à l'aquarelle pour debutants

Polaroïdes d'hiver : paysages simples à l'aquarelle pour débutants

"آیا سفر خود را با آبرنگ شروع کرده‌اید و به دنبال چند آموزش ساده و مستقیم در زمینه آبرنگ هستید؟ یا هنرمندی با تجربه هستید که به دنبال ... هستید."


آموزش نحوه رنگ آمیزی کوه های آبرنگ برای مبتدیان

How to Paint Watercolor Mountains for Beginners

"آیا شما با آبرنگ تازه کار هستید و امیدوار هستید که مناظر آبرنگ شل را نقاشی کنید و با موانع برخورد کنید؟ در این کلاس، من تکنیک مفیدی را با شما به اشتراک می‌گذارم..."


آموزش مناظر آبرنگ: نقاشی روز (طلوع، غروب خورشید و نیمه شب)

Watercolor Landscapes: Painting the Day (Sunrise, Sunset, and Midnight)

"درباره این کلاس بیایید به سمت اقیانوس و قله‌های کوه عقب نشینی کنیم و سه منظره رویایی و رها با آبرنگ را با هم نقاشی کنیم. به من بپیوندید تا یک wa را نقاشی کنیم. .."


آموزش پلارویدهای تابستانی: مناظر آبرنگ شل و سریع/آسان

Summer Polaroids: Quick/Easy Loose Watercolor Landscapes

"نمای کلی کلاس: در کلاس امروز، من به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید مناظر سریع و آسان آبرنگ را به عنوان پلاروید با الهام از روح بی خیال تابستان نقاشی کنید. ...."


آموزش پولارویدهای پاییزی: مجموعه ای با آبرنگ از مناظر مینیاتوری برای مبتدیان

Autumn Polaroids: A Watercolor Series of Miniature Landscapes for Beginners

"آیا سفر خود را با آبرنگ شروع می‌کنید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ آیا دوست دارید مناظر آبرنگی را نقاشی کنید، اما گاهی اوقات بیش از حد روی شما کار می‌کنید..."


آموزش چگونه یک منظره علفزار آبرنگ شل را نقاشی کنیم

How to Paint a Loose Watercolor Meadow Landscape

آیا می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه مناظر آبرنگی را که نرم و آرام هستند، نقاشی کنید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ در این کلاس، من می روم. ..


آموزش نقاشی آبرنگ جنگل عرفانی: آموزش نقاشی منظره مودی

Mystical Forest Watercolor: A Moody Landscape Painting Tutorial

"در این آموزش، زیبایی فریبنده یک نقاشی منظره جنگلی مه آلود و مه آلود را با استفاده از آبرنگ های آزاد بررسی خواهیم کرد. به شما بپیوندید. ..."