Weronika - Learn Polish Online

مدرس لهستانی

سلام، من ورونیکا هستم.

اگر می‌خواهید بیشتر با من بیاموزید، سایر دوره‌ها و منابع آموزشی من را بررسی کنید:

https://linktr.ee/learnpolishonline

من یک دختر لهستانی متولد و بزرگ شده هستم و بیش از 5 سال است که به عنوان مترجم محلی و به عنوان معلم آنلاین آزاد کار می کنم. من به بزرگسالان، سالمندان و نوجوانان از کشورهای اسپانیایی و انگلیسی زبان آموزش داده ام.

من سفر زبان های خارجی خود را در سال 2015 آغاز کردم، زمانی که واقعاً می خواستم سفر کنم و مدرسه بزرگترین کابوس من بود. رویای سفر را در سر داشتم و کنجکاوی من را از لهستان - آمریکای جنوبی، جایی که اسپانیایی را کاملاً به تنهایی یاد گرفتم، بسیار دور کرد.

احساس کردم، این تمام نشده است. زبان ها خیلی اعتیادآور بودند. من در طول ساعات طولانی کار در بریتانیا به زبان انگلیسی خود تسلط داشتم و در دانشگاه در ولز جنوبی و دانشگاه والنسیا، جایی که اسپانیایی ام را تسلط داشتم، به مدرک لیسانس خود تسلط داشتم.

بعد از آن، روسی را از طریق یادگیری ضروری ترین گرامر و لغات، ابتدا با خودم صحبت کردم و سپس تا آنجا که می توانستم روسی در اطرافم داشتم - از طریق تماشا، گوش دادن و خواندن مطالب واقعی - و آن را یاد گرفتم، بنابراین می توانم روان ارتباط برقرار کنم و زبان را بفهمم.

این زمانی بود که تصمیم گرفتم زبان مادری خود را به صورت آزاد به خارجی ها آموزش دهم. من عاشق این احساس هستم که دانش‌آموزانم می‌توانند جملاتی را به زبان مادری من تلفظ و بسازند - این به سادگی به من شادی می‌دهد!

من زبانم را به روشی سرگرم‌کننده و تقویت‌کننده نشان می‌دهم، روشی که یاد گرفتم. من دوست دارم زبان و روش تدریس خود را به شما نشان دهم - با معرفی کلمات، مورد نیازترین دستور زبان و دادن منابع مفیدی مانند رسانه های اجتماعی (که در زندگی خود به آن نیاز دارید تا زبان در اطراف خود داشته باشید) تا از شما یک لهستانی بسازد. چند زبانی :)

از امروز شروع به یادگیری از دوره من کنید و از تمام نکات، مطالب و سخنرانی هایی که با در نظر گرفتن شما ایجاد کرده ام بهره مند شوید.

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر زبان لهستانی: الفبای لهستانی و خواندن به زبان لهستانی

Introduction to Polish Language: Master Polish Alphabet & Reading in Polish

اگر واقعاً علاقه مند به تسلط به زبان لهستانی هستید و می خواهید شروع کنید، اما نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، این کلاس برای شما مناسب است! ورونیکا یک پولیگ است. ..