Rob Stenzinger

داستان نویس تعاملی، تجربه کاربری، طراحی بازی

سلام به همه! من Rob Stenzinger هستم، مربی حرفه ای، طراح UX، محقق، و همچنین بازی، کمیک و پادکست می سازم. یکی از کارهای مورد علاقه من این است که چیزی بسازم و سپس نحوه انجام آن را به اشتراک بگذارم.

تجربه کاربر، تحقیق و همکاری

من بیش از 10 سال است که به عنوان طراح UX، محقق، استراتژیست، و تسهیل کننده در شرکت ها و جوامع با اندازه های مختلف کار کرده ام. من هم به تمرکز روی کاربر و هم به اشتراک گذاری، آموزش و ایجاد تیم های مشترک علاقه دارم.

طراحی، کد و هنر بازی

ساخت بازی های ویدیویی بسیاری از علایق من را گرد هم می آورد. اینها بازی هایی هستند که من تا به حال منتشر کرده ام:

Guitar Fretter: یک بازی اکشن پازل برای iOS و Android، Windows و Mac OS است تا به خاطر سپردن موقعیت‌های یادداشت روی تخته گیتار سرگرم‌کننده باشد.

This Panda Needs You: رنگ‌ها و شکل‌ها را در This Panda Needs You، یک بازی انباشته بلوک‌های همه‌ساله، با هم‌گام، هماهنگ کنید. این بازی مهارت های ریاضی اولیه در تشخیص الگو، تطبیق و حل مسئله را ارتقا می دهد.

کیت ساخت بازی ویدیویی: یک کتاب الکترونیکی به همراه بازی منبع باز که در آن بازی می‌کنید و یک بازی ویدیویی را تغییر می‌دهید تا آن را متعلق به خودتان کنید. من این کتاب را نوشتم، کدنویسی کردم و تصویرسازی کردم تا راهی قابل دسترس برای شروع یادگیری توسعه و طراحی بازی با استفاده از HTML و جاوا اسکریپت ارائه کنم.

داستان سرایی و کمیک

Lean Into Art: پادکستی است که در آن چند داستان‌سرای دیداری و تعاملی درباره داستان‌گویی بصری، فرآیند خلاق، تفکر طراحی، ارتباطات خلاقانه، هنرهای تجسمی، کمیک، تصویرسازی، کدنویسی خلاقانه و موارد دیگر بحث می‌کنند.

کمیک های Art Geek Zoo: شامل Art Geek Zoo: The Way of Sound و سایر کمیک هایی که من ایجاد می کنم. ساخت کمیک به من کمک کرد تا فرآیند خلاقیت، داستان سرایی و شیوه های طراحی خود را اصلاح کنم. ابتدا در حین سرگرم کردن مخاطبان، سپس به عنوان یک کتاب منتشر شده توسط خود و مجله‌ها در همایش‌های کمیک می‌فروشم.

دوره های این مدرس:

آموزش ترسیم نقشه های سفر کاربر برای طراحی تجربیات کاربر، جمع آوری ایده ها و همکاری

Drawing User Journey Maps to Design User Experiences, Gather Ideas, and Collaborate

نقشه‌برداری سفر کاربر و لایه‌بندی بافت وسیع‌تری از ایده‌ها در بسیاری از موقعیت‌ها از شروع یک پروژه تا جستجوی عمیق‌تر در راه‌های بهبود آن مفید است. . ..


آموزش چالش خلاق بعدی خود را سفارشی کنید (نقاشی، نوشتن داستان، بازی و موارد دیگر)

Customize Your Next Creative Challenge (draw, write stories, games, and more)

«چالش‌های خلاقانه یک رویداد هنری مضمون را برای یادگیری مهارت‌های جدید، ارتقاء سطح مهارت‌های خود و داشتن مقداری سرگرمی در طول مسیر ارائه می‌دهند. در این کلاس به شما یاد خواهم داد که ج. .."


آموزش دیدن و ترسیم شخصیت های شاد مانند شادترین بچه گربه در جهان

Seeing and Drawing Happy Characters Like the Happiest Kitty In the Universe

همه ما شخصیت‌های شاد را در کمیک‌ها و کارتون‌ها دیده‌ایم: چه انتخاب‌هایی در طراحی آن شخصیت‌ها را خوشحال می‌کند؟ چگونه می توانید شکل ها، چهره ها و حالت های شاد را ترسیم کنید. ..