Cara Corey

بافنده و به طور کلی خودتان آن را انجام دهید

سلام، من کارا هستم و یک طراح سابق روزنامه نگار هستم. من در طرح های بافندگی مدرن با استفاده از سوزن های غول پیکر و مواد منحصر به فرد تخصص دارم (به کار من در ) مراجعه کنید. من همه چیز را از کلاه و روسری گرفته تا بالش، پفک و سایر دکورهای خانه درست می کنم. من عاشق بافتنی و قلاب بافی هستم و اگر سعی می کردم نمی توانستم سوزن هایم را پایین بیاورم.

من دو فرزند کوچک دارم، بنابراین بشقاب من در حال حاضر بسیار پر است، اما معتقدم همیشه باید برای خلاقیت وقت بگذارید.

دوره های این مدرس:

آموزش یک سبد طناب نخی محکم ببافید

Knit a sturdy cotton rope basket

کی گفته باید با نخ ببافید؟ در این کلاس از کارا کوری (دارنده سوزن‌های بافندگی غول‌پیکر در Cara Corey Designs) یاد می‌گیرید که چگونه حلقه بزرگ ببافید. ..


آموزش برای پروژه های بافندگی غول پیکر طناب پشمی درشت درست کنید

Make chunky wool cord for giant knitting projects

"اگر تا به حال می خواستید یک پروژه بافتنی بزرگ مانند سبد، فرش، تریکو یا پوف بسازید، ممکن است (مانند من) برای یافتن مواد مناسب دچار مشکل شده باشید.


آموزش مقدمه ای برای بافتن بازو: یک روپوش سریع یک یا دو حلقه درست کنید

Intro to arm knitting: make a quick single or double loop cowl

"بافندگی بازو بسیار آسان و سرگرم کننده است - بدون نیاز به سوزن بافندگی! در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه حلقه های غول پیکر را به جلو و عقب روی بازوها و ... ببافید."


آموزش یک تاج گل پشمی قلاب بافی کنید

Crochet a wool wreath

"یاد بگیرید که تاج گل قلاب‌بافی درشت خود را با پشم مرینو فوق‌العاده نرم بسازید. تاج گل به خودی خود یک تزیین ساده زیبا ایجاد می‌کند. یا می‌توانید تاج گل خود را اضافه کنید. ..."


آموزش بافتنی های سریع: در کمتر از یک ساعت یک کلاه بافتنی فوق العاده درشت درست کنید

Quick knits: Make a super chunky knit hat in less than an hour

"این کلاه بافتنی غول‌پیکر تضمینی است که شما را در هوای سرد فوق‌العاده گرم نگه می‌دارد! از گرایش به سمت نخ‌های بزرگ و سوزن‌های بافتنی غول‌پیکر برای ایجاد یک هکتار استفاده کنید. ..."


آموزش یک پتوی غول پیکر ببافید، از پشم تهیه کنید و سوزن های بزرگ خود را بسازید

Knit a giant blanket, source wool and make your own huge needles

با نحوه ساخت یک پتوی بافتنی رویایی فوق العاده ضخیم و دنج از رووینگ پشمی، به علاوه نکات و تکنیک هایی برای مراقبت از این پتوها آشنا شوید. بدون تجربه بافتنی ..


آموزش پوم پوم خز مصنوعی خود را بسازید

Make your own faux fur pom poms

"یاد بگیرید که برای تزیین کلاه های بافتنی و قلاب بافی یا سایر لوازم مد، پوم های خز مصنوعی خود را بسازید. با کمی دوخت و چاشنی دستی ساده، می توانید ..."


آموزش یک پتو بدون قلاب با دست قلاب بافی کنید

Hand crochet a blanket without a hook

"قلاب‌بافی دستی به دلایلی واقعاً محبوب شده است - این یک راه سریع برای دوخت‌های غول‌پیکر در انواع پروژه‌ها است. در اینجا، شما یاد می‌گیرید که چگونه یک پایه تشکیل دهید. ..."