Leona Woolfolk

تصویرگر، طراح گرافیک و وبلاگ نویس

من در حال حاضر یک تصویرگر دیجیتال و تأثیرگذار خلاق در سنت لوئیس هستم. کارهای اولیه من بسیار تحت تأثیر ابله های تخیل من بود که بعداً به طرح های برچسب تبدیل شدم.

بی آنکه من بدانم، به یک اشتیاق و استعداد پنهان دست زدم.

اخیراً، در مورد اینکه چقدر می‌توانم اشتیاق خود را به تصویرسازی دیجیتال ببرم، بسیار آگاه و کنجکاو شده‌ام. بعلاوه، جهتی که به نظر می رسد سبک هنری من در حال حرکت است، شروع به ورود به هنر سنتی کرده است. بنابراین، نمی دانم برای آینده تلاش های خلاقانه من چه چیزی در انتظار است.

از آنجایی که اخیراً شروع به جدی گرفتن اشتیاق خود برای تصویرسازی دیجیتال کردم، در چندین سبک طراحی پیشرفت کردم. به‌نظر می‌رسد به‌جای جابجایی بین هر کدام، در سفری هستم که به دنبال سبک هنری هستم که مناسب‌تر است.

تمرکز من در حال حاضر درک سبک هنر شخصیت و نحوه استفاده از آن در اصلاح چند شخصیتی است که در گذشته خلق کرده ام. هدف من این است که آنها را به سبک ابلهانه خلق کنم، اما به نظر می رسد هنر من در مسیری نیمه واقع گرایانه پیش می رود.

به همان اندازه که از یادگیری چیزهای جدید لذت می برم، نمی توانم صبر کنم تا دانش و تجربیاتم را با دیگران به اشتراک بگذارم. بنابراین من داستان خود را از طریق یک کانال یوتیوب، وبلاگ، Patreon و حساب های رسانه های اجتماعی خود (اینستاگرام و TikTok) تعریف می کنم. در این پلتفرم‌ها، من تایم لپس‌ها، آموزش‌ها، و افکار عمومی در مورد هنر و زندگی به عنوان یک هنرمند طراحی را به اشتراک می‌گذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد ورق استیکر با فضای طراحی کریکات

Sticker Sheet Creation with Cricut Design Space

"به جدیدترین کلاس ما در اینجا در Skillshare خوش آمدید: ایجاد برگه استیکر در فضای طراحی کریکات. این دوره شما را مراحل ایجاد یک حرفه را طی می کند. ..."


آموزش آفرینش های برداری با استفاده از Procreate

Vector Creations Using Procreate

«اگر شما هم مانند من یک طراح گرافیک/تصویرگر هستید، احتمالاً شنیده اید که گرافیک برداری تغییر دهنده بازی چیست. پس از انجام تحقیقات خودم، متوجه شدم که vec. .."


آموزش ایجاد برگه استیکر در Procreate

Sticker Sheet Creation In Procreate

در این کلاس، ابزارهای زیادی را یاد می گیرید که به شما کمک می کند یک برگه استیکر حرفه ای در برنامه iOS به نام Procreate ایجاد کنید. اگر این به نظر یک مهارت است. ..


آموزش چگونه یک برگه برچسب با تم قورباغه را در Procreate نشان دهیم

How To Illustrate A Frog-Themed Sticker Sheet In Procreate

سلام! در طول این کلاس، نحوه ایجاد یک برگه برچسب با مضمون قورباغه را در برنامه Procreate در دستگاه Apple خود توضیح خواهم داد. من شما را از طریق ne. ..