Zoe James-Williams

هنرمند و معلم حرفه ای

من یک هنرمند ولزی و معلم هنر هستم که در ساحل Gower زندگی می کنم. آثار هنری من در مجموعه های خصوصی و عمومی در سراسر جهان است. من طراحی، آبرنگ و میکس مدیا را با تکنیک های مختلف آموزش می دهم. من کارگاه‌ها و دوره‌هایی را در سراسر بریتانیا تدریس می‌کنم و کلاس‌های من برای همه سطوح از مبتدی تا کسانی که تجربه بیشتری دارند مناسب است. من بیش از بیست سال است که تدریس می کنم.

من هم اکنون به دلیل شرایط فعلی و تقاضای عمومی به تدریس آنلاین مشغول هستم. برای جزئیات بیشتر و در دسترس بودن با من در info@zoejameswilliams.com تماس بگیرید. مکان ها محدود است.

اثر هنری

من علاقه خاصی به نقاشی نه تنها مناظر زیبای محلی، بلکه هنرهای نمایشی از جمله باله دارم.

نقاشی های منظره

نقاشی‌های مناظر من از خط ساحلی خیره‌کننده Gower در ولز، بریتانیا الهام گرفته شده‌اند که در بین مشتریان باهوش محلی و بین‌المللی نیز محبوبیت دارند.

نقاشی‌های باله و تئاتر

از من برای نقاشی اپرای ملی ولز، تئاتر ملی و رقصندگان باله سلطنتی، بولشوی، ENB و بسیاری دیگر دعوت شده‌ام. من اولین Artist in Residence در تئاتر بزرگ سوانسی

بودم

مجموعه‌های هنری

نقاشی‌های زو اکنون در مجموعه‌های هنری اپرای ملی ولز، تئاتر بزرگ سوانسی، بیل وایمن (رولینگ استونز/ریتم کینگز)، یوهان کوبورگ و آلینا کوجوکارو، رقصندگان اصلی باله سلطنتی، چاس هاجز (چس و دیو) هستند. ) در میان بسیاری دیگر.

نمایشگاه های منتخب

زو با گالری بلگراویا، لندن و گالری آلبانی، کاردیف به نمایش گذاشته است. او آثار هنری خود را در Saatchi Art به صورت آنلاین نشان می دهد https://www.saatchiart.com/zoejw

انتشارات.

مجله Paint، مجله کشور ولز، Aesthetica، OneWales، Picture Business

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه می توان یک منظره آبرنگ را با استفاده از تکنیک های مرطوب در مرطوب نقاشی کرد

How To Paint A Watercolour Landscape using Wet in Wet Techniques

«چگونه می توان یک منظره کلبه را با استفاده از تکنیک های مرطوب در مرطوب نقاشی کرد امروز می خواهیم کلبه ای را در ملک زیبای ولز Dinefwr که توسط National Trus اداره می شود نقاشی کنیم. .."


آموزش برای مبتدیان: درک رنگ قرمز: زندگی بی جان از گیلاس و گوجه فرنگی در آبرنگ و خودکار

For Beginners: Understanding Red: A Still Life of Cherries & Tomatoes in Watercolour & Pen

"درک رنگ قرمز: گیلاس آمپر؛ گوجه فرنگی. یک زندگی بی جان در آمپر آبرنگ. خودکار امروز به بررسی رنگ قرمز و ویژگی های متفاوت آن می پردازیم. .."