DeloresArt

من عاشق Skillshare هستم!

من دلورس هستم. من اینجا هستم چیزی را که دوست دارم آموزش می دهم، و دامنه وسیع است! من 30 سال مربی هنر بودم و طراحی گرافیک، هنرهای زیبا و طراحی تئاتر تدریس می کردم. تحصیلات من در کالج و دانشگاه، در مانیتوبا، کانادا انجام شد و از طریق چندین دهه تجربه طراحی گرافیک و کار من به عنوان یک هنرمند حرفه ای، که برای بیش از 40 سال انجام داده ام، بهبود یافته است. در 20 سال گذشته من همچنین با قراردادهایی از Russ، Artwall، Studio El، Trends، Metaverse و غیره درگیر صدور مجوز هنری بوده ام.

اکثر کلاس‌های من به‌صورت دیجیتالی مبتنی بر برنامه‌هایی مانند Procreate، The Adobe Creative Cloud و Adobe افزونه‌ها و افزونه‌ها هستند. رنگ اکریلیک، جوهر، نشانگر، کلاژ، مداد، پاستل، مداد رنگی مداد رنگی، آبرنگ و نقاشی دیجیتال بسیاری از مسیرهای آماده بیان خود را فراهم می کنند. من همه کارها را در رسانه های آنالوگ و دیجیتال انجام می دهم.

خط نهایی؟ من عاشق آزمایش و ترکیب هر دو رسانه طبیعی و دیجیتال برای ایجاد همه چیز هستم، از کارهای بسیار تجاری گرفته تا نقاشی های انتزاعی بسیار غیرتجاری هنرهای زیبا (و بله، من اینها را می فروشم، بنابراین حدس می زنم در نهایت تجاری باشند).

من بسیار هیجان زده هستم که دانش خود را با همه شما در دنیای Skillshare به اشتراک بگذارم. من احساس ممتاز و هیجان دارم که معلم آنلاین اینجا در میان برخی از ستاره های واقعی در دنیای هنر هستم. لطفا به من در کلاس های من بپیوندید و من را دنبال کنید. من مطمئن هستم که ما هزاران ماجراجویی بزرگ را با هم خواهیم داشت (اوه من، خیلی کلیشه ای). به هر حال، ما اینجا هستیم...

دوره های این مدرس:

آموزش ابزار کلون برای ساخت الگوهای تکرار بدون درز در Procreate 25 Brush گنجانده شده است

The Clone Tool for Constructing Seamless Repeat Patterns in Procreate 25 Brushes Included

در این کلاس کمی عمیق تر به چند تنظیمات مبهم Procreate مانند کلون براش، نقشه گرادیان و تنظیمات منحنی ها (و احتمالاً چند مورد...) می پردازیم.