Megan Chaffe

صاحب صنایع دستی آنلاین لونا

هی، اسم من مگان است و یک هنرمند ماکرامه خودآموز هستم. من کسب و کار کوچک خود Luna Crafts Online را در دسامبر 2018 ایجاد کردم و در آنجا دکور خانه و قطعات ماکرامه را درست می کنم. از آن زمان من بیشتر و بیشتر عاشق هنر فیبر ماکرامه شده ام، هر بار که یک قطعه جدید می سازم دوباره عاشق می شوم. به نظر من خلق چیزی با دستانم بسیار درمانی و آرامش بخش است، دوست دارم اکنون بتوانم این هنر زیبا را به دیگران آموزش دهم و امیدوارم دیگران را برای خلاقیت ترغیب کنم. سرگرمی های دیگر من شامل یوگا، پخت و پز پختن و گیاهان خانگی است (من تعداد زیادی طرح آویز گیاه ماکرامه برای آموزش به شما دارم!)

من 5 سال پیش از انگلیس به آلمان نقل مکان کردم، بنابراین گاهی اوقات ساختار جملاتم را به هم می ریزم یا از کلمه اشتباه استفاده می کنم، متاسفم! صحبت کردن به دو زبان مختلف سخت است زیرا من تمایل دارم کلمات را با هم مخلوط کنم و گاهی اوقات طول می کشد تا یک کلمه را به زبان انگلیسی به خاطر بیاورم، ببخشید اگر متوجه مکث طولانی شدید! :)

دوره های این مدرس:

آموزش یاد بگیرید چگونه یک ظرف جواهرات Macrame/جا ریزه کاری درست کنید!

Learn how to make a Macrame jewellery dish / trinket holder!

در این کلاس من به شما نشان خواهم داد که چگونه این ظرف جواهری زیبای Macrame را بسازید، همچنین می تواند یک کاسه عالی برای قرار دادن کلیدهای شما در صورت ساختن باشد. ..


آموزش بیاموزید که چگونه زیر لیوانی مربعی نوشیدنی Macrame خود را با یک نوار رنگی سرگرم کننده بسازید!

Learn how to make your own square Macrame drinks coaster - with a fun coloured stripe!

"در کلاس من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید این زیر لیوانی نوشیدنی مکرام مربعی بسیار ساده اما پیچیده با یک نوار سرگرم کننده را درست کنید! شما نیاز دارید: طول 2*250 سانتی متر .."


آموزش یاد بگیرید که چگونه این دیوارکوب کوچک بوهو ماکرامه را بسازید!

Learn how to make this small beautiful boho macrame wall hanging!

"در این کلاس یاد می گیرید که چگونه این دیوار آویز ماکرامه کوچک اما زیبا را بسازید تا بتوانید برای خود یا برای دوستان خانواده بسازید! شما خواهد شد. .."


آموزش یاد بگیرید که چگونه این آویز دیواری مینی ماکرامه زیبا و مینیمال را بسازید! دوستانه مبتدی

Learn how to make this pretty & minimal mini macrame wall hanging! Beginner friendly

"در کلاس من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید این آویز دیواری مینی ماکرامه واقعاً زیبا اما مینیمال را بسازید! این واقعاً رنگ پایانی عالی را به یک مهد کودک اضافه می کند.


آموزش ساخت آویز دیواری صدفی ماکرامه!

Learn how to make a macrame seashell wall hanging!

"در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه این آویز دیواری صدفی ماکرامه زیبا را بسازید! من فکر می کنم این در رنگ های مختلف و همچنین داشتن یک ... بسیار دوست داشتنی خواهد بود."


آموزش ساخت جاکلیدی ماکرامه خود - 2 طرح مختلف - 1 مبتدی و 1 متوسط

Learn how to make your own macrame keyring - 2 different designs - 1 beginner & 1 intermediate

"در این کلاس من به شما نشان می دهم که چگونه دو جاکلیدی کاملاً متفاوت ماکرامه بسازید، یکی برای کاردستی های مبتدی و دیگری برای دوره های میانی مناسب است."


آموزش یاد بگیرید چگونه زیر لیوانی نوشیدنی ماکرامه خود را درست کنید!

Learn how to make your own macrame drink coasters!

"در کلاس من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید زیر لیوانی نوشیدنی ماکرامه خود را بسازید! من همچنین به شما نشان می دهم که چگونه رنگ را به زیر لیوانی های خود وارد کنید و این واقعاً قبل را بسازید."


آموزش ساخت این دیوارکوب بزرگ ماکرامه!

Learn how to make this large macrame wall hanging!

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه این دیوارپوش ماکرامه بزرگ را بسازید. ممکن است بخش نیم دایره وسط این دیوار را که از "کوچک من" آویزان شده است، تشخیص دهید.


آموزش یاد بگیرید چگونه کیف کراس بادی Macrame زیبای خود را بسازید

Learn how to make your own beautiful Macrame crossbody bag

"در این کلاس شما تعدادی از گره های اصلی ماکرامه را یاد می گیرید و کیف کراس بادی ماکرامه خود را می سازید که برای وسایل ضروری شما اندازه مناسبی دارد! Y. .."


آموزش ساخت آویز دیواری پر ماکرامه!

Learn how to make a macrame feather wall hanging!

"در کلاس به شما نشان می‌دهم که چگونه پایه‌های ساخت پرهای ماکرامه و همچنین نحوه تبدیل آن‌ها به دیواری زیبا را به شما نشان می‌دهم. درست کردن آن‌ها بسیار آسان و غیره است.


آموزش یاد بگیرید که چگونه این آویز گیاه ماکرامه را با جزئیات آسان اما زیبا درست کنید!

Learn how to make this easy but beautiful detailed macrame plant hanger!

"در کلاس من به شما نشان می دهم که چگونه می توانید این آویز گیاه ماکرامه واقعاً آسان اما بسیار زیبا را درست کنید! ممکن است به دلیل گره های مختلف و ... بسیار دشوار به نظر برسد."