Deb Jasinski

طراح گل #مسواس گل

سلام، من Deb هستم. من نزدیک به سی سال در صنعت طراحی گل کار کرده ام. قطعا می توان گفت که من وسواس گل دارم! من علاقه زیادی به آموزش طراحی گل دارم. درمیان گذاشتن با دانش‌آموزان که چگونه چشم‌های خلاق خود را به همه چیزهایی که طبیعت ارائه می‌دهد باز کنند، بخشی جدایی‌ناپذیر از تمرین تدریس من است. برای تقلید از طبیعت در یک ترکیب گل، ضروری است که در فضای باز بیرون بیاییم و واقعاً به محیط طبیعی خود در سطح کلان و صمیمی تر توجه کنیم. در این سفر گل به من بپیوندید و شما هم شیفته گل شوید!

دوره های این مدرس:

آموزش گل فروشی 101 - طرز تهیه بوتونیه - کلاس شماره 6

Floristry 101 - How to Make a Boutonniere - Class No. 6

"به ساخت بوتونیه خوش آمدید!  هنر ساخت گل برای آقایان را بیاموزید! اگر قصد دارید طراح گل شوید، این یک مهارت ضروری است.   عروسی. .."


آموزش گل فروشی 101 - سیم کشی و نواربندی کلاس شماره 5

Floristry 101 - Wiring & Taping Class No.5

"همه آن رول نوار سبز عجیب و غریب را در فروشگاه‌های صنایع دستی دیده‌اند، اما این برای چیست؟   این کلاس یکی از مهم‌ترین موارد را به شما آموزش می‌دهد..."


آموزش Floristry 101 - لوازم ضروری کیت ابزار (کلاس شماره 2)

Floristry 101 - Tool Kit Essentials (class no.2)

"Perning Pins؟   Cold Glue? Paddle Wire?   این چیزها چه خوب است و برای چه استفاده می شود؟   برای کلاس شماره 2 در این مجموعه گلفروشی 101 و... به من بپیوندید."


آموزش Floristy 101 - آیا طراحی گل برای من شغلی است؟

Floristy 101 - Is Floral Design the Career for Me?

اگر تا به حال فکر کرده اید که یک گل فروشی خرده فروشی شوید، این کلاس برای شما مناسب است! به عنوان یک جانباز 30 ساله از همه چیز گل، من قصد دارم در مورد wha با شما چت کنم. ..


آموزش Floristry 101 - نحوه استفاده از چاقوی گلدار (کلاس شماره 4)

Floristry 101 - How to Use a Floral Knife (class no. 4)

"آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا طراحان گل برای اکثر طراحی های خود از چاقو استفاده می کنند؟ آیا اغلب می خواهید از چاقو استفاده کنید اما احساس ترس کرده اید؟ ...."


آموزش گل و گیاه 101 - پردازش گل (کلاس شماره 3a - گل رز)

Floristry 101 - Processing Flowers (class no. 3a - roses)

"زمانی که یک گل فروشی گل ها را از عرضه کننده خود دریافت می کند، همه چیز روی عرشه است!  گل ها باید بلافاصله باز شوند، تمیز شوند و هیدراته شوند.


آموزش Floristry 101 - Processing Flowers (کلاس شماره 3b - ساقه های توخالی، مفصلی و چوبی)

Floristry 101 - Processing Flowers (class no. 3b - hollow, jointed & woody stems)

"زمانی که یک گل فروشی گل ها را از عرضه کننده خود دریافت می کند، همه چیز روی عرشه است! گل ها باید بلافاصله باز شوند، تمیز شوند و هیدراته شوند.