Nadine Abou el Atta

قصه گو | ویرایشگر | سازنده محتوا

سلام، من نادین هستم و از زمانی که یادم می آید، چیزی می نویسم. من یک ویراستار حرفه ای و یک داستان نویس هستم.

من تقریباً 10 سال است که اتاق‌های خبری و نشریات را رهبری می‌کنم و بسیاری از صنایع از جمله: اقتصاد، امور مالی، املاک، مالی، فرهنگ و سفر را پوشش داده‌ام

در طول حرفه‌ام، باید همه چیز را به سختی یاد می‌گرفتم. واقعاً هیچ دستورالعمل یا دستورالعمل ساده ای وجود نداشت. این همه توصیه تصادفی و پیروی از آنچه به نظر می رسد بزرگان انجام می دهند. ناگفته نماند که من در زندگی ام مراحل آزمون و خطا زیادی را پشت سر گذاشته ام. به همین دلیل است که نقش من در اینجا این است که چیزهایی را که یاد گرفته‌ام در راهنماهای ساده و سرراست خلاصه کنم.

داستان گویی یک سفر شگفت انگیز برای رشد است، بنابراین از آن دوری نکنید.

دوره های این مدرس:

آموزش اولین NFT خود را بفروشید: راهنمای اصولی برای ضرب NFT

Sell your 1st NFT: Basics guide to minting NFT

این کلاس برای مبتدیانی است که فقط می خواهند انگشتان پای خود را در NFT ها قرار دهند. در این کلاس یاد خواهید گرفت: 1- گزینه های مختلف کیف پول 2- نحوه ایجاد یک crypto walle. ..


آموزش میم های خنده دار را به NFT تبدیل کنید

Turn funny memes into NFTs

سلام به همه و به یک کلاس بسیار ساده، کوتاه و آسان خوش آمدید. این کلاس برای مبتدیانی است که می خواهند انگشت پای خود را در بازار NFT غوطه ور کنند. ..


آموزش NFT را با استفاده از Canva ایجاد کنید

Create NFT using Canva

سلام به همه و به یک کلاس بسیار ساده، کوتاه و آسان خوش آمدید. من در دنیای NFT ها تازه کار هستم، اما می خواستم آنچه را که تاکنون آموخته ام به اشتراک بگذارم. من کاربر هستم. ..


آموزش فروش متن به عنوان NFT - ایجاد در چند دقیقه!

Sell Text as NFT – Create in minutes!

پتانسیل عظیمی در NFTهای فقط متنی یا متکی به متن وجود دارد، به این معنی که می‌توانید نرم‌افزارهای شیک را فراموش کنید و طرح‌های بسیار ساده‌ای را که به معنای واقعی کلمه تغییر می‌کنند، ایجاد کنید. ..


آموزش چگونه یک داستان سفر عالی بنویسیم - انتشار مقاله شما

How to Write a Great Travel Story - Getting your article published

" آیا شما یک مسافر هستید و می خواهید ماجراهای خود را با جهان به اشتراک بگذارید؟ آیا شما فردی هستید که به نوشتن علاقه دارید اما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ سپس این cou. .."