Froyle Davies

هنرمند رسانه های ترکیبی

سلام، Froyle اینجاست، به استودیوی من خوش آمدید!

من یک معاصر هستم و نزدیک به 30 سال است که نقاشی و نمایشگاه می کنم. من بسیار هیجان زده هستم که تجربیات و تکنیک های خود را با شما به اشتراک بگذارم. چیزی که بیشتر از همه در مورد هنر ترکیبی دوست دارم پتانسیل خلاقانه نامحدود است. آزادی بیان و فراوانی مواد برای استفاده وجود دارد، شما واقعاً فقط توسط تخیل خود محدود شده اید!

هنر این قدرت را دارد که زندگی‌ها را متحول کند. وقتی از هسته خود خلق می کنید و می توانید بگویید "هی من این را دوست دارم"، احساس خود را از خود تأیید می کنید و این می تواند تأثیر مثبتی بر دیدگاه شما نسبت به خود و دنیای اطرافتان داشته باشد.

من مشتاقم که تجربه ای از خلق هنری به شما ارائه دهم که به شما قدرت می دهد تا با توسعه خلاقیت خود، اعتماد بیشتری به شخصیت خود به دست آورید.

من از تمام مواد مبتنی بر آب، رنگ اکریلیک، جوهرهای رنگین کمانی و انواع مختلف کاغذهای کلاژ برای کشف سبک ها، رسانه ها و موضوعات مختلف استفاده می کنم. مهمتر از همه، کلاس های من سرگرم کننده است! شما چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت، نه فقط در مورد تکنیک های هنری، بلکه در مورد سفر هیجان انگیز کشف خود، بنابراین به من در استودیو بپیوندید تا هنر بسازیم!

| یوتیوب | | اینستاگرام | | وبلاگ | |

(پیوند)

علاقه من به این گروه خصوصی فیس بوک این است که شما را قادر می سازد تا ماجراهای خلاقانه خود را در یک جامعه تشویق کننده، مفید و حمایت کننده دنبال کنید. هنر می‌تواند عامل تغییر باشد، احساس ارزشمندی شما را تایید کند و تمام جنبه‌های زندگی‌تان را تقویت کند.

در این گروه، افراد مبتدی به همراه هنرمندان با تجربه در تمامی سطوح مهارت پذیرفته می شوند. بیایید در مورد خلاقیت هنری صحبت کنیم. می توانید نکات مفیدی را بیابید، یک جامعه دوستانه که می توانیم درباره آخرین آثار هنری شما صحبت کنیم. بیا با من خلق کن بیا هنر بسازیم! به سلامتی فرویل

(پیوند)

از وب‌سایت من دیدن کنید تا بتوانید در مورد شخصیت من اطلاعات بیشتری کسب کنید. برای دریافت چاپ رایگان روی پیوند کلیک کنید و برای مشاهده آخرین مجموعه نقاشی های من، گالری را مرور کنید.

آثار هنری من دارای رنگ‌های مجلل و دارای سبکی فوق‌العاده است. من طیف وسیعی از نقاشی‌های اکریلیک و ترکیبی را از اندازه‌های کوچک هدیه‌ای مقرون به صرفه تا تکه‌های برجسته بزرگ ایجاد می‌کنم که بر فضای خانه شما تأثیر می‌گذارد.

با هر قطعه ای که خلق می کنم، حس امید، آزادی و شجاعت را القا می کنم. این حضور ملموسی است که از طریق رنگ و زیبایی نقاشی های اصلی من احساس می شود.

من دوست دارم موارد بیشتری را به شما نشان دهم، پس بیایید بازدید کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش 5 راه برای ایجاد بافت با نقاشی ترکیبی

5 Ways To Create Texture With Mixed Media Painting

در این کلاس هنری با 5 تکنیک مورد علاقه من برای ایجاد بافت با نقاشی ترکیبی آشنا خواهید شد. #1. من به شما یاد خواهم داد که چگونه کلاژ عالی بسازید. ..


آموزش کلاس 3: تسلط بر رسانه های ترکیبی: کلاژ آزاد شده - خود خلاق خود را جشن بگیرید - 100 روز کلاژ

Class 3: Mixed Media Mastery: Collage Unleashed - Celebrate Your Creative Self - 100 Days of Collage

"در این کلاس هنر ترکیبی: 100 روز کلاژ، ما شما را به یک سفر متحول کننده دعوت می کنیم تا خلاقیت خود را شعله ور کنید، مهارت های هنری خود را افزایش دهید و به بیان..."


آموزش خود خلاق خود را جشن بگیرید - کلاس هنر ترکیبی: 100 روز کلاژ - هفته: 1

Celebrate Your Creative Self - Mixed Media Art Class: 100 Days of Collage - Wk: 1

"کلاس هنر خود خلاق خود را جشن بگیرید: 100 روز کلاژ با هدف الهام بخشیدن به خلاقیت، بهبود مهارت های هنری، و تقویت بیان خود از طریق..."


آموزش علامت گذاری رسا با چاپ گلی و کلاژ

Expressive Mark Making With Gelli Printing and Collage

در این کلاس هنری، من به شما نشان خواهم داد که چگونه روش های متعدد و متعددی برای علامت گذاری روی بشقاب ژلی خود ایجاد کنید. برخی از تکنیک ها کمی غیر متعارف هستند. ..


آموزش ایجاد آثار هنری در یک سری: راهنمای گام به گام برای ساخت یک مجموعه

Create Artworks in a Series: Step by Step Guide For Crafting a Collection

"ایجاد آثار هنری در یک مجموعه می تواند راهی عالی برای بررسی عمیق یک موضوع یا مفهوم باشد و در عین حال مجموعه ای منسجم از کار را حفظ کند. در این کلاس هنری، من صحبت خواهم کرد..."


آموزش ساخت هنر کلاژ با استفاده از کاغذهای یافت شده

Making Collage Art Using Found Papers

در این کلاس هنری، به شما نشان خواهم داد که چقدر آسان است که با کاغذها و اقلام از اطراف خانه خود یک هنر کولاژ زیبا ایجاد کنید. من یک لیست 20 تایی به شما می دهم. ..


آموزش یک نقاشی پرتره بدون طراحی ایجاد کنید

Create a Portrait Painting with No Drawing

"در این کلاس هنری، من قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه یک نقاشی پرتره انتقال تصویر زیبا ایجاد کنید. این تکنیک نیازی به طراحی ندارد! این یکی از موارد مورد علاقه من است. ..."


آموزش چگونه با استفاده از مواد کولاژ مقرون به صرفه هنر عالی خلق کنیم

How to Create Great Art Using Affordable Collage Materials

"در این کارگاه هنری، من به شما تکنیک هایی را آموزش می دهم که چگونه با استفاده از مواد مقرون به صرفه، کاغذهای کلاژ عالی بسازید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک انتقال تصویر بسازید..."


آموزش اثر هنری کلاژ چاپی Gelli در مقیاس بزرگ را روی بوم ایجاد کنید

Create Large Scale Gelli Print Collage Artwork on Canvas

"ما یک اثر هنری کلاژ چاپ ژلی در مقیاس بزرگ روی بوم ایجاد خواهیم کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه پرینت های ژلی را بسازید، از چه رنگ هایی استفاده کنید و چگونه آنها را بچسبانید."


آموزش راهنمای مبتدیان برای نقاشی کلاژ با مجله هنری شما

A Beginners Guide to Collage Painting with Your Art Journal

آیا شما یک هنرمند مبتدی ویرجین هستید؟ خیلی می ترسید حتی امتحان کنید، و نمی دانید چگونه شروع به ایجاد هنر کنید؟ پس این کارگاه برای شما عالی است. وارد کاوش من شو ..


آموزش ایجاد مناظر انتزاعی با چاپ گلی و کلاژ

Creating Abstract Landscapes With Gelli Printing and Collage

"در این کلاس هنری، ما قصد داریم یک چاپ مونو منظره انتزاعی زیبا ایجاد کنیم و در طی این فرآیند شما از یادگیری بسیاری از تکنیک های مختلف برای ... لذت خواهید برد."


آموزش گنجینه های بازسازی شده: اشیاء یافت شده در کلاژ: خود خلاق خود را جشن بگیرید - هفته 2

Reimagined Treasures: Found Objects in Collage: Celebrate Your Creative Self - Week 2

"کاوش در رسانه های ترکیبی در مجموعه این هفته، ما قصد داریم موضوع "اشیاء یافت شده" را در کلاژ خود بررسی کنیم. به یاد داشته باشید که محیط اطراف خود را جستجو کنید و از آن لذت ببرید.


آموزش کاوش بافت برای کلاژ پویا: خود خلاق خود را جشن بگیرید: کلاس 4

Exploring Texture For Dynamic Collage: Celebrate Your Creative Self : Class 4

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش نحوه استفاده از چاپ صفحه ژلی برای نقاشی کلاژ

How to Use Gelli Plate Printing For Collage Painting

"در این کلاس هنری قصد داریم کاغذهای کلاژ زیبایی را با استفاده از تکنیک چاپ ژلی بسازیم و سپس از آن طرح های چاپ شده برای ایجاد ... استفاده کنیم."


آموزش با استفاده از چاپ Gelli، انتقال تصویر موفق ایجاد کنید

Create Successful Image Transfers Using Gelli Printing

در این کلاس هنری، ما به طور کامل بر روی ایجاد انتقال موفق تصویر با استفاده از تکنیک Gelli Printing تمرکز می کنیم. شما روند تصویر را یاد خواهید گرفت. ..


آموزش از عکس های خود برای انتقال تصویر چاپی Gelli استفاده کنید

Use Your Own Photos For Gelli Print Image Transfers

"در این کلاس هنری به شما یاد می دهم که چگونه از عکس های خود برای ایجاد انتقال تصویر موفق با تکنیک های چاپ ژلی استفاده کنید. نحوه آماده سازی را یاد می گیرید. . .


آموزش کاوش تکنیک‌های غیر متعارف چاپ ژلی برای ساخت پس‌زمینه‌های جوی

Exploring Unconventional Gelli Printing Techniques for Crafting Atmospheric Backgrounds

"به من در سفری هنری بپیوندید که شبیه هیچ چیز دیگری نیست! این کلاس هنری تماماً در مورد کاوش تکنیک های هیجان انگیز و منحصر به فرد برای ایجاد پس زمینه های خیره کننده برای هنر شما است. . . ."