Olga Hashim

تصویرگر و طراح گرافیک


سلام! من اولگا هاشم هستم.

من یک تصویرگر و طراح گرافیک آزاد هستم که در هیوستون، تگزاس زندگی می کنم. من علاوه بر تصویرسازی عاشقانه، طراحی گرافیک و هنر، از یوگا، سبک زندگی سالم و تمرکز حواس نیز لذت می برم.


بیایید متصل بمانیم!

اگر می‌خواهید کارهای تصویرسازی، طرح‌ها، تصاویر قبل از بعد و بسیاری موارد دیگر را ببینید، من را دنبال کنید. فراموش نکنید که اگر پروژه خود را از کلاس من در IG خود به اشتراک می گذارید به من اشاره کنید. وقتی این کار را می کنی، من را خوشحال می کند!

من همچنین کانالی دارم که در آن چیزهای مفیدی را برای تصویرگران و طراحان به اشتراک می‌گذارم، مانند نقد کتاب، ابزارهایی که برای گردش کار خلاقانه‌ام و سرگرمی استفاده می‌کنم، ویدیوهایی را که فرآیند تصویرسازی‌هایم را به نمایش می‌گذارند سرعت می‌بخشند. با خیال راحت مشترک شوید و سلام کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش با یک مفهوم هوشمندانه برای تصویرسازی خود بیایید

Come up with a Clever Concept for Your Illustration

"این یک کلاس شیرین کوتاه در مورد ایجاد تصاویر مفهومی/تحریریه است. آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه تصویرگران به ایده های هوشمندانه و جذاب می رسند.


آموزش راهنمای شما به دنیای تصویرسازی

Your Guide Into the World of Illustration.

این کلاس درباره این است که چگونه می توان به عنوان یک تصویرگر حرفه ای شروع به کار کرد. من آن را بر اساس دانشی که در طول سال‌ها کار جمع‌آوری کرده‌ام به صورت کامل استوار کردم. ..


آموزش چگونه یک تصویر جذاب ساده ایجاد کنیم

How To Create A Simple Engaging Illustration

بیاموزید که چگونه با استفاده از Adobe Illustrator و Adobe Photoshop، این تصویر دانه‌دار ساده و در عین حال چشم‌نواز ایجاد کنید. من شما را گام به گام در فرآیندم راهنمایی خواهم کرد. ..


آموزش یک تصویر مینیمالیست سرگرم کننده ایجاد کنید.

Create A Fun Minimalist Illustration.

نحوه ایجاد یک تصویر سرگرم کننده و در عین حال مینیمالیستی را در Adobe Illustrator و Adobe Photoshop بیاموزید. کشف کنید که چگونه می توانید آثار هنری وکتور خود را با چند نمونه برتر ادویه کنید. ..