Jade Ball

مشاور بازرگانی و مدرس زبان انگلیسی

سلام، من جید هستم و دوره‌های آنلاین ایجاد می‌کنم تا به شما در ایجاد اعتماد در تجارت و بهبود زبان انگلیسی خود کمک کنم.

من یک انگلیسی بومی هستم و 10 سال با افراد غیر بومی سخنرانان مختلف کار کرده ام، بنابراین می دانم که چه مشکلاتی در تلفظ وجود دارد! تجربه من به من کمک کرد تا مجموعه ای از دوره های آموزشی پر از نکات و نکاتی را برای کمک به تبدیل یادگیری زبان انگلیسی به یک فرآیند سرگرم کننده و سازنده ایجاد کنم.

من همچنین دهه گذشته را صرف ساختن کسب‌وکار خود کرده‌ام و اکنون مربیگری مستقل کسب‌وکار خود را برای همه سطوح ارائه می‌دهم. دوره‌هایی که من ایجاد کرده‌ام بر مهارت‌های کلیدی مورد نیاز در کسب‌وکار، فارغ از موقعیت شما، برای موفقیت تمرکز دارند. هر دوره با استفاده از تجربه شخصی من تنظیم شده است و با تمرکز بر اصول به راحتی قابل هضم است.

:-)

دوره های این مدرس:

آموزش خدمات مشتری عالی

Customer Service Excellence

"آیا آنچه را که برای ارائه خدمات عالی به مشتریان لازم است دارید؟ کار در محیطی که مشتری رو به رو است می تواند بدون داشتن مهارت های مناسب یک چالش باشد. این کو. .."


آموزش بیایید بر اصطلاحات، استعاره ها و تشبیهات انگلیسی مسلط شویم

Let's Master English Idioms, Metaphors and Similes

در این دوره ما تفاوت های بین اصطلاحات، استعاره ها و تشبیه ها را کشف خواهیم کرد. ما به برخی از اصطلاحات مفیدی که می‌توان به زبان روزمره شما اضافه کرد نگاه می‌کنیم. ..


آموزش بیایید بر تلفظ انگلیسی بریتانیایی مسلط شویم

Let's Master British English Pronunciation

"اگر می خواهید انگلیسی خود را کامل کنید، از موانع در تلفظ خسته شده اید یا به کمی تجدید نظر نیاز دارید، این دوره برای شما مناسب است. به عنوان یک بومی بریتانیایی E. ...


آموزش پیاده سازی رویکرد چابک در مدیریت پروژه

Implementing an Agile approach to project management

مدیریت پروژه چابک به یکی از محبوب ترین رویکردهای مدیریت پروژه در سال های اخیر تبدیل شده است. با سهولت اجرا و تمایل به invo. ..


آموزش چگونه چشم انداز و ارزش های خود را به اشتراک بگذارید

How to Communicate Your Vision and Values

وفاداری مشتری به شدت به ارزش ها و نیات یک برند وابسته است، همانطور که وفاداری کارکنان به ارزش های شرکت بستگی زیادی دارد. ..


آموزش تسلط بر ارتباطات قاطعانه

Mastering Assertive Communication

"ارتباط قاطعانه با خود یک ویژگی عالی برای داشتن در دنیای تجارت است، به ویژه برای کسانی که در نقش های رهبری و مدیریت هستند؛ خوب ...."


آموزش ایجاد برنامه توسعه شغلی

Creating a Career Development Plan

"برنامه ریزی توسعه شغلی کم استفاده ترین ابزار برای کشف شادی شغلی شماست. در این دوره، ما چگونگی پیدا کردن شغل خود را مورد بررسی قرار خواهیم داد. .."


آموزش تعالی در رهبری

Excellence in Leadership

اصول اساسی برای تعالی در رهبری هرگز تغییر نمی کند، اما آیا می دانید چگونه ویژگی های خود را با پتانسیل کامل آنها تطبیق دهید؟ در این دوره یک ساعته، ما. ..


آموزش تسلط بر هنر فروش

Mastering the Art of Selling

تسلط بر هنر فروش اصول اولیه فروش را پوشش می دهد. در این دوره، موضوعات زیر را با هم بررسی می کنیم تا به شما در بهبود مجموعه مهارت های خود کمک کنیم. ..