Elena Maria Manzini

فود بلاگر پرشور ایتالیایی

سلام به همه،

من النا هستم، مجری تلویزیون ایتالیایی، فود بلاگر و مجری رادیویی که سالها در ایالات متحده زندگی کرده است. اکنون در میلان مستقر هستم و در وب سایتم دیدگاه هایم را در مورد فیلم ها و سریال های تلویزیونی جدید می نویسم و ​​دستور العمل های سرگرم کننده و آسان الهام گرفته از فیلم ها را به اشتراک می گذارم.

برای شبکه ملی ایتالیایی Donna TV من برنامه تلویزیونی "La Seduzione è servita" (اغواگری ارائه می شود) را نوشتم و میزبانی کردم که در آن ایده های آشپزی و لباس برای شام شام ارائه کردم.

وبلاگ من در یک برنامه رادیویی ملی نمایش داده شده است و به لطف آن با مارک های ایتالیایی و بین المللی همکاری کردم و دستور العمل های ویدیویی را برای وب و تلویزیون تهیه کردم.

من همچنین بسیاری از دستور العمل های خارق العاده سنتی ایتالیایی را از کتاب های آشپزی خانواده ام جمع آوری کردم و آماده هستم آنها را با آنها به اشتراک بگذارم تا بتوانید خانواده و دوستان خود را با دانش آشپزی ایتالیایی خود شگفت زده کنید. من قول می دهم که همه دستور العمل های من بسیار آسان، سرگرم کننده و با ارزش خواهد بود.

امیدوارم نکات من برای شما مفید واقع شود و از کلاس های من لذت ببرید.

الینا

دوره های این مدرس:

آموزش طرز تهیه گنوکی سیب زمینی ایتالیایی با پستو درست مثل مامان من

How to make Italian POTATO GNOCCHI with PESTO just like my MAMMA

امروز روز شانس شماست: مادران ایتالیایی معمولاً رازهای آشپزی خود را خارج از خانواده به اشتراک نمی گذارند. . . . اما MAMMA ISA من به اندازه کافی مهربان بود که او را ترک کرد. ..


آموزش راتاتویی فوق العاده را از فیلم متحرک بسازید!

Make the fantastic RATATOUILLE from the animated FILM!

تصویر انیمیشن راتاتوئیل یکی از شگفت انگیزترین آثار هنری است که تا به حال در تاریخ فیلم ساخته شده است. فقط به این دلیل که باعث شد عاشقش شویم. ..


آموزش چگونه می توان ویدیوهای موثر در صحبت کردن را ایجاد کرد - نکات حرفه ای من

How to Make Effective Talking Head Videos - My Pro Tips

"هم اگر یک معلم آنلاین هستید و هم اگر علاقه‌های خود را از طریق یک ویدیو به اشتراک بگذارید، با "نشان دادن چهره خود" بهترین نتایج را خواهید گرفت. من می دانم، th. .."


آموزش آشپزی برای قرار شما! منوی سه وعده ای آسان و سرگرم کننده ایتالیایی (غذاهای خوشمزه ایتالیایی)

Cooking for your Date! Italian Easy and Fun Three-Course Menu (Tasty Italian Food)

"آشپزی برای قرار خودت" برای من به معنای آماده کردن یک شام ویژه برای کسی است که زندگی خود را با او تقسیم می‌کنید، و علاقه‌مندی خود را به خانه برای یک عاشقانه دعوت کنید. ..


آموزش لازانیا را در 3 نوع پیتزا، گیاهی و با پستو و میگو تهیه کنید.

Prepare LASAGNA in 3 Variations: PIZZA, VEGETARIAN and with PESTO&SHRIMP

از یک مربی واقعی ایتالیایی یاد بگیرید که چگونه لازانیا اصلی را در خانه درست کنید! این سومین کلاس از سری لازانیاهای من است، اما با تماشای هر یک از آنها خواهید توانست. ..


آموزش طرز تهیه لازانیا ایتالیایی با سس بولونیز

How to Make ITALIAN LASAGNA with BOLOGNESE SAUCE

"به دومین کلاس از سری لازانیا من خوش آمدید! اگر همیشه آرزو داشته اید که تمام رموز تهیه لازانیا سنتی ایتالیایی با بولونی را یاد بگیرید. ..."


آموزش آشپزی برای قرار شما. منوی بسیار رمانتیک.

Cooking for Your Date. A HYPER ROMANTIC Menu.

آیا زمان پیشنهاد است؟ برای اثبات اینکه "آماده" هستید؟ یا فقط برای به نمایش گذاشتن توانایی های آشپزی خود برای ناز کردن قرار ملاقات خود؟ سپس وقت آن است که آشپزی را برای دی خود شروع کنید.


آموزش چگونه لازانیا کدو تنبل سالم و سرگرم کننده درست کنیم

How to Make HEALTHY AND FUN Pumpkin LASAGNA

"آیا تا به حال خواب دیده اید که تمام اسرار ممکن در ساخت لازانیا را بدانید؟ حالا می توانید! در این اولین کلاس در سری جدید لازانیا من، نحوه تهیه را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش طرز تهیه بستنی بدون لبنیات و بستنی ایتالیایی (بدون بستنی ساز!)

How to Make Dairy Free Ice Cream & Italian Ice (Without Ice Cream Maker!)

«همه ما بستنی و یخ ایتالیایی را دوست داریم: در ایتالیا به معنای واقعی کلمه نمی توانیم یک روز را بدون خوردن یکی از آنها بگذرانیم! ما متخصص واقعی هستیم :) و به عنوان یک فود بلاگر من سابقم. .."