Anthony Isaac

یاد بگیرید چگونه کسب و کار خود را توسعه دهید.

سلام، من آنتونی هستم!

من یک تولیدکننده محتوا از شهر کوچکی در نزدیکی لندن هستم.

از زمانی که مدرسه را ترک کردم، مشتاق یادگیری روش‌های جدید برای کسب درآمد آنلاین بودم، خواه از طریق وبلاگ نویسی، فروش دوره‌ها، دراپ شیپینگ یا حتی ورق زدن وب‌سایت‌ها.

من از سال 2017 به کسب و کارهای آنلاین و کارآفرینان کمک می کنم تا ترافیک وب سایت، سرنخ ها و فروش بیشتری را از طریق بازاریابی ویدیویی جذب کنند.

من پروژه‌های جانبی مختلفی کسب کرده‌ام، اما در حال حاضر روی ایجاد محتوای ویدیویی تمرکز می‌کنم که به دیگران یاد می‌دهد چگونه درآمد غیرفعال آنلاین داشته باشند.

در لیست ایمیل رایگان من ثبت نام کنید تا اولین کسی باشید که در مورد ویدیوهای جدید، پست های وبلاگ و موارد دیگر می شنوید.

دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از Canva یک صفحه پایانی متحرک YouTube ایجاد کنید

Create an Animated YouTube End Screen using Canva

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش Canva Masterclass 2. 0 مهارت طراحی جامع برای سازندگان دیجیتال

Canva Masterclass 2. 0 Comprehensive Design Skills for Digital Creators

"به Canva Masterclass 2 خوش آمدید. 0: مهارت های طراحی جامع برای سازندگان دیجیتال! این کلاس همه جانبه و دقیق شما را از یک Canva معمولی ما تبدیل می کند. ..."


آموزش با استفاده از Canva بنرها را برای فروشگاه Shopify خود طراحی کنید

Design Banners for your Shopify Store using Canva

"این کلاس برای کارآفرینان، صاحبان مشاغل و بازاریابان طراحی شده است که می خواهند بنرهای حرفه ای و چشم نواز را برای فروشگاه های Shopify خود با استفاده از Ca. .. ایجاد کنند."


آموزش چگونه یک تجارت آنلاین تی شرت ایجاد کنیم

How to Make an Online T-Shirt Business

"یاد بگیرید چگونه یک تجارت آنلاین تی شرت ایجاد کنید. اکنون می توانید یک تجارت پوشاک را از راحتی خانه خود راه اندازی کنید. این دوره همه چیز را به شما آموزش می دهد. .."


آموزش برندسازی و طراحی: یک برند قوی و قابل تشخیص بسازید

Branding and Design: Build a Strong and Recognisable Brand

"به کلاس تجاری برندینگ خوش آمدید، کلاسی که در آن یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از Canva و چندین ابزار دیگر یک هویت برند قوی و به یاد ماندنی ایجاد کنید. من...."


آموزش استاد کلاس طراحی گرافیک Canva

Canva Graphic Design Masterclass

Masterclass طراحی گرافیک Canva پتانسیل خود را کشف کنید و یاد بگیرید که چگونه با استفاده از Canva گرافیک حرفه ای طراحی کنید. کلاس کارشناسی ارشد طراحی گرافیک به شما آموزش می دهد. ..