Elizabeth Castaldo

هنرمند و صحاف

من یک هنرمند، چاپگر و صحافی هستم که در Peekskill، نیویورک کار و زندگی می کنم. من در رسانه های ترکیبی کار می کنم و با ترکیب کلاژ، طراحی و چاپ برای خلق آثار روی کاغذ و کتاب های هنرمندان کار می کنم. کار من تضاد بین انسان و طبیعت و معنای زن بودن در جامعه معاصر را بررسی می کند. مضامینی مانند نسل، رشد، تمایلات جنسی، آنتروپی و زوال در سراسر آثار من وجود دارد. من در حال حاضر چاپگری را در کالج جامعه ناسائو در گاردن سیتی، نیویورک تدریس می‌کنم.

من مدرک کارشناسی ارشد خود را از کالج هنر و طراحی ساوانا در آتلانتا GA در سال 2013 دریافت کردم، جایی که در آنجا همکار رئیس دانشکده چاپ بودم. من مدرک کارشناسی خود را در طراحی و نقاشی در سال 2007 از مدرسه هنرهای تجسمی در نیویورک، نیویورک دریافت کردم. کتاب‌های هنرمند من از طریق کتابفروشان Vamp Tramp نشان داده و فروخته می‌شوند. در اوقات فراغت خود کتاب‌های طراحی دستی سفارشی را با نام Bound Sweet Simply Sewn ایجاد می‌کنم. آثار من در سراسر ایالات متحده و همچنین در مونترال، QC و پردیس SCAD Lacoste در فرانسه به نمایش گذاشته شده است. در آگوست سال 2013، اولین نمایشگاه انفرادی من، "دگردیسی حسی" در گالری Dewberry در آتلانتا GA ارائه شد. من برای کارم تحسین بسیاری را دریافت کردم، از جمله رتبه اول برای کتابم، "نمونه"، در ششمین مسابقه سالانه کتاب هنرمندان در کتابخانه ACA SCAD، و بهترین نمایش برای چاپ "خانم زمستان (عارس)" در " پروژه هنر پیاده رو» نمایشگاه در مرکز حفاظت آتلانتا. علاوه بر اینکه در بسیاری از مجموعه‌های خصوصی، آثار من توسط چندین موسسه از جمله کالج هنر و طراحی ساوانا، دانشگاه کارنگی ملون و دانشگاه ییل جمع‌آوری شده است.

دوره های این مدرس:

آموزش صحافی 101: یک کتاب یا زینت هنرمند دوخته شده در جزوه ایجاد کنید

Bookbinding 101: Create a Pamphlet Stitched Artist's Book or Zine

"در این کلاس یاد بگیرید که چگونه از ابتدا تا انتها یک مجله یا کتاب هنرمند ویرایش شده ایجاد کنید. ما قدم به قدم از طراحی یک کتاب با محتوا و بازتولید کار خواهیم کرد. ..."


آموزش صحافی قبطی: یک کتاب طراحی دست ساز منحصر به فرد بسازید

Coptic Binding: Make a Unique Handcrafted Sketchbook

در این کلاس، دانش‌آموزان در مورد صحافی قبطی، یک روش صحافی دستی که دارای دوخت‌های بافته زیبا در امتداد ستون فقرات است، یاد می‌گیرند. این دوخته شده باندی. ..