Joanne Tinley

طراح جواهرات، مدرس و نویسنده

از زمانی که یادم می‌آید جواهرات می‌سازم و نزدیک به 20 سال است که این مهارت‌های شگفت‌انگیز (و اعتیادآور!) را در کلاس‌هایم به اشتراک می‌گذارم. من خودم آموخته ام و مانند بسیاری از مردم با سیم و مهره شروع کردم. با این حال، یادگیری نحوه لحیم کاری، دنیای کاملا جدیدی از ساخت جواهرات را باز کرد! چیزی بسیار جادویی در مورد تماشای جریان لحیم کاری از طریق یک درز وجود دارد و دو قطعه فلز را به آرامی به یکدیگر متصل می کند.

استودیوی من در ساوتهمپتون، در ساحل جنوبی بریتانیا است. من جواهرات را برای گالری‌های سراسر بریتانیا طراحی و می‌سازم، کارگاه‌های منظم و محبوب طراحی جواهرات را تدریس می‌کنم، و همچنین آموزش خصوصی ارائه می‌دهم. پروژه های طراحی جواهرات من در مجلات و کتاب های بریتانیا و ایالات متحده منتشر شده است.

برای کتاب‌های الکترونیکی ساخت جواهرات و ورق‌های بافت آسیاب نورد حکاکی شده لیزری برای نقش‌بندی الگوها در ورق فلز، از فروشگاه Etsy من دیدن کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش گوشواره گل ستاره

Starflower Earrings

"کلاس گوشواره های ستاره گل به شما می آموزد که چگونه یک جفت گوشواره نقره ای مهره دار زیبا با مجموعه ای از سیم های گوش غیر معمول بسازید. گوشواره های آویزان هستند. .."


آموزش هنر کیوم بو - دانه های طلایی

The Art of Keum Boo - Golden Beads

The Golden Beads مجموعه من در مورد Keum Boo را ادامه می دهد، یک تکنیک باستانی کره ای که به معنای واقعی کلمه به عنوان "طلای چسبیده" ترجمه می شود. کلاس های قبلی در سری ج. ..


آموزش پرچین قسمت 1 - پرچ سیمی ساده

Riveting Part 1 - Simple Wire Rivets

لحیم کاری سرگرم کننده است و دنیای کاملا جدیدی را در ساخت جواهرات باز می کند، اما گاهی اوقات استفاده از موادی که در برابر گرما مقاومت نمی کنند به همان اندازه عالی است! که w. ..


آموزش نقره سازی برای مبتدیان - آویز قلب گنبدی گلدار

Silversmithing for Beginners - Floral Domed Heart Pendant

"مهارت های اره کردن و لحیم کاری خود را تمرین کنید، برخی از تکنیک های بافت و شکل دهی را اضافه کنید و یک آویز قلب ساده اما زیبا بسازید! من شما را از طریق. .."


آموزش گوشواره ارکیده

Orchid Earrings

به کلاس گوشواره ارکیده خوش آمدید! این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه دو تغییر روی یک موضوع ایجاد کنید - گل های نقره ای دوست داشتنی که من را در دو ثانیه به یاد ارکیده می اندازند. ..


آموزش حلقه عروسی روسی - یاد بگیرید که چگونه حلقه های سنتی در هم تنیده بسازید

Russian Wedding Ring - learn how to make traditional interlocking rings

"حلقه های عروسی روسی جواهرات زیبا و بازیگوشی هستند - و اگر دستورالعمل های این کلاس را گام به گام دنبال کنید، آنها را راحت تر خواهید یافت."


آموزش نقره سازی برای مبتدیان - النگوهای زیبا

Silversmithing for Beginners - Beautiful Bangles

یک سیم ضخیم بردارید، مقداری براده کردن، لحیم کاری، سنباده زدن، شکل دهی، چکش کاری و صیقل به آن اضافه کنید - سلام، شما یک النگو زیبا دارید! ساخت با نقره ای. ..


آموزش گوشواره برگ بلوط

Oak Leaf Earrings

"به کلاس گوشواره های برگ بلوط خوش آمدید! من دوست دارم از اشکال طبیعی به عنوان الهام بخش طرح های خود استفاده کنم و برگ های بلوط مورد علاقه خاصی هستند. در این کلاس من ...."


آموزش از ضایعات نقره جواهرات زیبا بسازید - گوشواره گلبرگ

Create Beautiful Jewelry From Scrap Silver - Petal Earrings

"گوشواره های بسیار جذاب - ساخته شده با ضایعات نقره که از پروژه های دیگر باقی مانده است! این اولین دوره از یک سری کلاس های ویدیویی است که من برنامه ریزی کرده ام. .."


آموزش پرچ قسمت 3 - پرچ های تزئینی

Riveting Part 3 - Decorative Rivets

"لحیم کاری سرگرم کننده است و دنیای جدیدی را در ساخت جواهرات باز می کند، اما گاهی اوقات استفاده از موادی که گرما را تحمل نمی کنند به همان اندازه عالی است!


آموزش The Art of Keum Boo - آویز گل بافت

The Art of Keum Boo - Textured Flower Pendant

این کلاس مجموعه من را در مورد Keum Boo، یک تکنیک کره ای باستانی که به معنای واقعی کلمه به عنوان "طلای چسبیده" ترجمه می شود، ادامه می دهد. در کلاس اول پروانه طلایی پ..


آموزش حلقه های سیم مربعی

Square Wire Hoops

"گوشواره های حلقه ای طرحی کلاسیک هستند، به راحتی پوشیده می شوند و برای هر موقعیتی عالی هستند. آنها طراحی کاملا ساده ای به نظر می رسند، اما انحنای یکنواختی دارند. ..."


آموزش The Art of Keum Boo - گوشواره گل طلایی لایه ای

The Art of Keum Boo - Layered Gold Flower Earrings

این کلاس مجموعه من را در مورد Keum Boo، یک تکنیک باستانی کره ای که به معنای واقعی کلمه به عنوان "طلای چسبیده" ترجمه می شود، ادامه می دهد. در اولین کلاس به شما یاد دادم که چگونه. ..


آموزش آویز گل فرفری

Pinwheel Flower Pendant

این کلاس مجموعه‌های من را در مورد Keum  Boo، یک تکنیک کره‌ای باستانی  که به معنای واقعی کلمه «طلا چسبیده» ترجمه می‌شود، ادامه می‌دهد. در کلاس اول به شما یاد دادم که چگونه ..


آموزش نقره سازی متوسط ​​- حلقه امواج دریا

Intermediate Silversmithing - Sea Waves Ring

"کلاس حلقه‌های امواج دریا اولین مورد از سری جدید است که تمام تکنیک‌هایی را که در نقره‌سازی برای مبتدیان آموخته‌اید را در بر می‌گیرد و چالشی را به آن اضافه می‌کند.


آموزش گوشواره Dotty Box - یاد بگیرید که چگونه جعبه های توخالی بسازید!

Dotty Box Earrings - learn how to make hollow boxes!

ساختن مهره‌های توخالی بسیار لذت بخش است، زیرا به شما امکان می‌دهد قطعات بزرگ‌تری را بدون وزن سنگین فلز ایجاد کنید - که البته به حفظ هزینه‌های شما نیز کمک می‌کند.


آموزش پرچ قسمت 2 - پرچ دو سیم

Riveting Part 2 - Double Wire Rivets

"لحیم کاری سرگرم کننده است و دنیای جدیدی را در ساخت جواهرات باز می کند، اما گاهی اوقات استفاده از موادی که گرما را تحمل نمی کنند به همان اندازه عالی است!


آموزش گوشواره های قطره اشکی مهره دار - نحوه ساخت هدگیر و قطرات اشک لحیم شده را بیاموزید

Beaded Teardrops Earrings - learn how to make headpins & soldered teardrops

"به کلاس گوشواره های Beaded Teardrops خوش آمدید! Teardrops شکل گوشواره بسیار جذابی است و با استفاده از نکات این کلاس ساخت آن بسیار آسان است. در این کلاس ...."


آموزش ابزار تنظیم سنگ خود را بسازید

Make Your Own Stone Setting Tool

"Make Your Own Stone Setting Tool یک کلاس نقره‌سازی متوسط ​​با تفاوت است! اگرچه برخی از نکات و نکات ساخت جواهرات، البته شامل ... هستند."


آموزش گوشواره های بیضی رول شده

Rolled Ovals Earrings

"کلاس Rolled Ovals Earrings به شما می آموزد که چگونه حلقه های پرش گرد کوچک ساده را به شکل های مهره های پف کرده زیبا تبدیل کنید - با دو ایده برای گوشواره! من خواهم بود ...."


آموزش جواهرات زیبا را از ضایعات نقره بسازید - گوشواره های دونات چکشی

Create Beautiful Jewelry From Scrap Silver - Hammered Donut Earrings

این کلاس به شما یاد می دهد که چگونه نه یک بلکه دو جفت گوشواره دوست داشتنی درست کنید! و حتی بهتر از آن، این گوشواره ها تنها از مقدار کمی از ضایعات نقره استفاده می کنند. ..


آموزش نقره سازی متوسط ​​- انگشترهای ست سنگ

Intermediate Silversmithing - Stone Set Rings

"به کلاس حلقه‌های ست سنگ خوش آمدید، بخشی از یک سری جدید که تمام تکنیک‌هایی را که در نقره‌سازی برای مبتدیان آموخته‌اید را در بر می‌گیرد و چالشی را اضافه می‌کند.


آموزش گوشواره توس نقره ای

Silver Birch Earrings

"به کلاس Silver Birch Earrings خوش آمدید! این کلاس از بافت روی نقره نامگذاری شده است، بافتی که با استفاده از چکش دوست داشتنی مورد علاقه من ایجاد شده است.


آموزش گوشواره دوبل بیضی

Double Oval Drop Earrings

به کلاس گوشواره های دوبل بیضی خوش آمدید! اگر کلاس‌های ویدیویی ساخت جواهرات دیگر من را تماشا کرده باشید، از قبل می‌دانید که من دوست دارم این کلاس‌ها را دریافت کنم. ..


آموزش پرچ قسمت 4 - پرچ های تزئینی دوتایی

Riveting Part 4 - Double Decorative Rivets

"لحیم کاری سرگرم کننده است و دنیای جدیدی را در ساخت جواهرات باز می کند، اما گاهی اوقات استفاده از موادی که گرما را تحمل نمی کنند به همان اندازه عالی است!


آموزش گوشواره لانه زنبوری - پروژه تنظیم سنگ

Honeycomb Earrings - a stone setting project

یک مقدمه عالی برای تنظیم سنگ و یک چالش برای کمک به شما در بهبود مهارت های لحیم کاری! کلاس گوشواره لانه زنبوری به شما یاد می دهد که چگونه یک لباس دوست داشتنی بسازید. ..


آموزش حلقه های نقره ای: ساخت حلقه های زیبا از سیم نقره

Silver Stacking Rings: Making Beautiful Rings From Silver Wire

"حلقه های روی هم یکی از بزرگترین ترندهای فعلی مد هستند و یکی از جواهرات مورد علاقه من برای ساختن آنهاست. هنگامی که بر اصول اولیه تسلط پیدا کردید، فوق العاده است..."


آموزش گوشواره بیضی لایه ای

Layered Ovals Earrings

به کلاس گوشواره های بیضی لایه ای خوش آمدید! دو بیضی به کار رفته در این طرح گوشواره به شکلی منظم تو در تو و لایه‌های روی هم قرار گرفته‌اند و ظاهری ظریف و صاف را ایجاد می‌کنند. ..


آموزش حلقه های نقره ای 2: حلقه های خود را بپوشید

Silver Stacking Rings 2: Dress Up Your Rings

در اولین درس «حلقه‌های نقره‌ای» من، نحوه ساخت حلقه‌های سیمی ساده اما زیبا را یاد گرفتید. در این نیمه دوم دوره به آموزش y می پردازم. ..


آموزش گوشواره دایره های صاف

Smooth Circles Earrings

کلاسی با نه یک، بلکه دو جفت گوشواره به همان اندازه دوست داشتنی برای شما! کلاس Smooth Circles Earrings به شما یاد می دهد که چگونه یک جفت گوشواره ایجاد کنید. ..


آموزش Lampwork Links گوشواره

Lampwork Links Earrings

"به کلاس گوشواره های Lampwork Links خوش آمدید! هدف اصلی این کلاس آموزش این است که چگونه حلقه های پرش خود را بسازید، شکل آنها را تغییر دهید و آنها را به ... تبدیل کنید."


آموزش نقره سازی برای مبتدیان - دستبند زنجیر چکشی

Silversmithing for Beginners - Hammered Chain Bracelet

زنجیر یکی از اولین جواهراتی بود که بعد از اینکه لحیم کاری را یاد گرفتم ساختم، مطمئنا اولین جواهراتی با اتصالات متعدد لحیم کاری بود. من ori. ..


آموزش حلقه بارسلونا - یک حلقه مروارید زیبا ایجاد کنید

Barcelona Ring - create a beautiful pearl ring

کلاس حلقه بارسلون با مجموعه‌های نقره‌سازی متوسط، با استفاده از تمام تکنیک‌هایی که در نقره‌سازی برای مبتدیان و تبلیغات آموخته‌اید، ادامه می‌یابد. ..


آموزش جواهرات زیبا از ضایعات نقره - گوشواره گل میخی کوچک

Beautiful Jewelry From Scrap Silver - Tiny Flower Stud Earrings

"یک جفت گل ریز برای شما که بسازید و از آنها الهام بگیرید! گوشواره های میخی Tiny Flower به صورت دیسک های نقره ای ساده شروع می شوند و ویدیوها برای شما مفید خواهد بود. .."


آموزش نقره سازی برای مبتدیان - حلقه های چکشی ساده

Silversmithing for Beginners - Simple Hammered Rings

این کلاس یکی از محبوب ترین پروژه های مبتدی را به شما آموزش می دهد - چگونه یک حلقه چکش ساده از سیم نقره ضخیم بسازید. این یک مبتدی کامل است. ..


آموزش حلقه ست لوله

Tube Set Ring

"تنظیم لوله روشی زیبا برای افزودن سنگ های گرد وجهی به طرح های شما است، با یک لبه تمیز و دوست داشتنی از قاب نقره ای با لمس رنگ روشن - و اگر شما..."


آموزش گوشواره حباب دار

Bubbles Earrings

به کلاس گوشواره های حبابی خوش آمدید! این کلاس به شما یاد می‌دهد که چگونه دیسک‌های نقره را روی پس‌زمینه ورق نقره لایه‌بندی کنید و بافتی از حباب‌ها را بسازید. . ..


آموزش گوشواره قطره برگ بافت

Textured Leaf Drop Earrings

"به کلاس گوشواره های قطره ای برگ بافتی خوش آمدید! اگر کلاس های ویدیویی ساخت جواهرات دیگر من را تماشا کرده اید، از قبل می دانید که من دوست دارم این کار را انجام دهم."


آموزش پرنده روی شاخه - اره آویز نقره ساده - کلاس طراحی جواهرات

Bird on a Branch - Sawing a Simple Silver Pendant - a Jewelry Design class

"آویزها یک پروژه دوست داشتنی برای ساختن هستند، و همچنین هدایای زیبایی نیز درست می کنند. در این کلاس من به شما نشان می دهم که چگونه از چند تکنیک ساده اره کردن برای چرخاندن استفاده کنید..."


آموزش گوشواره اسکالوپد Drops

Scalloped Drops Earrings

"به کلاس گوشواره های Scalloped Drops خوش آمدید! این کلاس به شما کمک می کند تا با آسیاب نورد، یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که می توانید انجام دهید، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید."


آموزش گوشواره حلقه ای گلدار - یک پروژه بدون لحیم کاری

Floral Hoop Earrings - a no-solder project

"به کلاس گوشواره های حلقه ای گل خوش آمدید! یاد بگیرید که چگونه نقره را اره کنید، بافت دهید و به شکل یک جفت حلقه های شیک درآورید - و سپس طول و بافت را با فیل تطبیق دهید. ..."


آموزش مروارید طاووس

Peacock Pearls

"به کلاس گوشواره Peacock Pearls خوش آمدید! مرواریدها جزء اصلی هر جعبه جواهرات هستند، و من با ترکیب کردن طاووس زیبا به آنها حالتی مدرن بخشیده ام. ..."


آموزش گوشواره های برگی برجسته

Embossed Leaf Drop Earrings

به کلاس Embossed Leaf Drops Earrings خوش آمدید! این کلاس شما را قدم به قدم در ساخت یک جفت گوشواره ظریف با بافت برجسته نرم راهنمایی می کند. ..


آموزش The Art of Keum Boo - فنجان آویز طلا

The Art of Keum Boo - Cup of Gold Pendant

"جام آویز طلا به مجموعه من در Keum Boo ادامه می دهد، یک تکنیک کره ای باستانی که به معنای واقعی کلمه به عنوان "طلای چسبیده" ترجمه می شود. در اولین کلاس من به y آموزش دادم.


آموزش گوشواره گل میخی برجسته

Embossed Leaf Stud Earrings

"به کلاس Embossed Leaf Stud Earrings خوش آمدید! این کلاس شما را قدم به قدم در ساخت یک جفت گوشواره میخی ظریف با پارچه برجسته نرم راهنمایی می کند..."


آموزش خشخاش کوارتز دودی

Smoky Quartz Poppies

"به کلاس Smoky Quartz Poppies خوش آمدید! در این کلاس ما می خواهیم با شش دیسک ظریف ورق نقره شروع کنیم و آنها را به شکل خشخاش زیبا و شیرین تبدیل کنیم. ..."