Barbara Luel

معمار، نویسنده و نقاش

سلام!

من باربارا هستم

من یک معمار، هنرمند و بشردوست هستم، هنوز هم به عنوان یک معمار هر روز کار می کنم و بناهای تاریخی را به عنوان زندگی بازسازی می کنم. در اوقات فراغتم هنر می کنم: طراحی و نقاشی. من همچنین در یک کارگاه هنری در یک خانه استراحت برای افراد مبتلا به زوال عقل داوطلب هستم. من با آنها طراحی و نقاشی می کنم و به آنها ارتباط انسانی و راهی برای ابراز وجود می دهم.

اما بیشتر از همه می‌خواهم خودم را متعهد کنم که عشقم به ساختن هنر را با هر چه بیشتر مردم در میان بگذارم.

از کودکی همیشه دوست داشتم هنرمند شوم، اما به لطف والدینم که مرا به دانشگاه سوق دادند، معمار شدم... اکنون به جای "به خاطر"، "به لطف" می نویسم، زیرا یک خوش بین ابدی هستم و چون الان کارم را دوست دارم، اما در طول چند سال از آن ناراضی بودم. مطالعه معماری بسیار سرگرم کننده بود، اما زمانی که من شروع به کار کردم، جوهر و کاغذ جای خود را برای کامپیوتر باز کرد و به سرعت مهارت های طراحی خود را از دست دادم.

من برای زندگی به پول نیاز داشتم، در یک دفتر معماری کار کردم و طراحی و نقاشی را فراموش کردم، در مورد آن احساس ناراحتی کردم و فکر کردم همه چیز را از دست داده ام.

اما یک روز، بعد از حدود 15 سال که هیچ کاری در مورد آن انجام ندادم، شوهرم با یک مجموعه آبرنگ زیبا، قلم موها و کاغذهای آبرنگ خوب به عنوان سورپرایز به خانه آمد. شب به شب بعد از برگشتن از سر کار خودم را در اتاقم حبس کردم و سعی کردم دوباره "هنر" بسازم. من نقاشی‌هایم را برای مدت طولانی پنهان کرده‌ام، زیرا فکر می‌کردم تمام مهارت‌هایم را از دست داده‌ام و آنها را وحشتناک دیدم!

من از طریق آموزش‌ها، کارگاه‌های آموزشی با چندین هنرمند، انجام کارهای زیاد، تلاش برای یافتن «سبک خودم»، پرسیدن انبوهی از سؤالات از خودم ... استرس و شک و تردید ... پر از استرس بود، جایی که باید می‌بود. سرگرم کننده و پر از شادی بود!

شاید بتوانم همه اینها را کمی برای شما سبکتر کنم و مسیر زندگی خلاقانه و هنری شما را کمی سرگرم کننده تر و شادتر کنم؟

طراحی و نقاشی ابعاد بیشتری به زندگی من داد. من می خواهم این را منتقل کنم. نقاشی یک زبان جهانی است که باعث می شود به دنیا و خودتان متصل شوید. زیرا شما هنرمند خاصی در خود دارید که دنیا می خواهد او را ببیند. شما می توانید دنیا را به روش خود زیباتر کنید! خاطرات خود را رنگارنگ تر کنید.

همه خلاق هستند، هنرمند هستند و می توانند طراحی و نقاشی کنند! و هر چه بیشتر این کار را انجام دهید، احساس بهتری خواهید داشت و هنر شما بهتر به نظر می رسد.

در لیست پستی من در وب‌سایت من مشترک شوید و یک برگه جالب با "ترفندهای جادویی" و ایمیل‌های غیرمعمول عالی با اکتشافات خلاقانه جدید و ویدیوهای آموزشی رایگان دریافت خواهید کرد: www.barbaraluel.com p>

همچنین می‌توانید کتاب‌های من را در آنجا پیدا کنید:

دوره های این مدرس:

آموزش Le dessin Facile : Exercices dessin d'observation et d'aquarelle pour tout le monde

Le dessin facile : exercices de dessin d'observation et d'aquarelle pour tout le monde

Pourquoi se stresser pour savoir quoi/comment dessiner ? Détendez-vous! Regardez la scène d'une manière créative et intuitive, trouvez votre "dessin -écriture". ..


آموزش جادوی بند انگشتی: 5 روز نقاشی در سمت راست مغز

Thumbnail Magic : 5 Days of Drawing on the Right Side of the Brain

"تسخیر ماهیت یک مکان و مواجهه با یک صفحه خالی می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. در این کلاس ما از جادوی طرح های بندانگشتی ("مینیاتور-اسکچ") استفاده خواهیم کرد. .."


آموزش یادگیری آبرنگ های زنده: راهنمای مبتدی برای نقاشی

Learning Lively Watercolors : a Beginner’s Guide to Painting

یادگیری آبرنگ می تواند استرس زا و دشوار باشد. . . و ترسناک! اما لازم نیست که باشد! من خودم را از طریق آموزش ها، کارگاه های آموزشی با sev مبارزه کردم. ..


آموزش ژورنال نویسی کتاب طرح آبرنگ: روش های مختلف طراحی و جمع آوری سوغاتی

Watercolor Sketchbook Journaling : Different Ways of Sketching and Collecting Souvenirs

"در این کلاس ما رنگ های پاییزی را در یک دفترچه طراحی مستند می کنیم و با مواد مختلف آزمایش می کنیم. من بینش ها و روند خود را برای ساختن یک دروغ به اشتراک خواهم گذاشت. .."


آموزش چالش طراحی آبرنگ: 7 روز فنجان چای برای تقویت مهارت های خود!

Watercolor Sketching Challenge: 7 Days of Tea Cups to boost your skills !

"در این کلاس ما یک فنجان چای در روز، یک فنجان چای در روز نقاشی می کنیم تا یک تمرین خلاقانه منظم را شروع کنیم، زیرا تنها با تمرین منظم است که شما به طور چشمگیری ..."


آموزش منظره آبرنگ: برای ایجاد عمق با رنگ ها و ارزش ها بازی کنید

Watercolor Landscape : Play with Colors and Values to Create Depth

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش آبرنگ های پاییزی: درختان مورد علاقه خود را رنگ کنید

Autumn Watercolors : Paint Your Favorite Trees

"در این کلاس یاد می گیرید که چگونه آبرنگ های پاییزی پر جنب و جوش درست کنید. ابتدا یک پالت پاییزی را با هم می سازیم و سپس چند برگ پاییزی را رنگ می کنیم و. .."


آموزش رنگ‌های ساده: بازی و کاوش برای یافتن سبک خود

Colors Made Easy: Play & Explore To Find Your Style

"چرا در مورد رنگ ها استرس دارید؟ چرا اینقدر طاقت فرسا است؟ یک پالت مانند یک پرتره از یک هنرمند است. هر طرح و مجموعه ای از تابه ها شخصی و منحصر به فرد است! ب..."


آموزش طراحی آسان: ترسیم ساختمان ها بدون قوانین چشم انداز

Drawing Made Easy: Drawing Buildings Without Perspective Rules

«این کلاس به شما کمک می‌کند بدون نگرانی درباره قوانین چشم‌انداز، یک ساختمان بکشید یادگیری طراحی یک ساختمان را سرگرم کننده تر می کند. (از فکر کردن به پرسپ متنفرم..."


آموزش لحظه را در دفترچه طراحی خود ثبت کنید: طراحی بازیگوش با آبرنگ

Capture the moment in your sketchbook: Playful watercolor sketching

«اگر بتوانید هر چیزی را که می‌خواهید ترسیم کنید، چه می‌شود؟  استفاده منظم از دفترچه طراحی می‌تواند به شما کمک کند! آروم باش! به صحنه به روشی خلاقانه و شهودی نگاه کنید، پیدا کنید. .."


آموزش طراحی آسان: طراحی مشاهده ای و تمرینات آبرنگ برای همه

Drawing Made Easy: Observational Drawing and Watercolor Exercises for Everyone

"آیا ترسیم یک صحنه واقع گرایانه از مشاهده شما را عصبی می کند؟ یا بدتر از آن، باعث می شود به توانایی های خود به عنوان یک هنرمند شک کنید؟ آروم باش! به معمار و هنرمند، Ba بپیوندید. .."


آموزش جادوی بند انگشتی: مهارت ها و خلاقیت خود را با طرح های کوچک در این چالش 10 روزه تقویت کنید

Thumbnail Magic: Boost Your Skills & Creativity With Mini Sketches in this 10-Day Challenge

"تسخیر ماهیت یک مکان و مواجهه با یک صفحه خالی می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. در این کلاس یاد می گیرید که چگونه با ایجاد یک کول، کمال گرایی را کنار بگذارید. .."