Michelle Gonzalez

با آبرنگ استراحت کنید

سلام، من میشل هستم که در اینستاگرام با نام نیز شناخته می‌شود، و یک هنرمند و معلم آبرنگ از مانیل هستم. ، فیلیپین.

از سال 2018 به عنوان یک هدیه تولد برای خودم شروع به دنبال کردن علاقه هنری خود کردم. من نمی‌دانستم که تقریباً هر روز بعد از شرکت در یک کارگاه 3 ساعته در مورد تکنیک‌های اولیه نقاشی با آبرنگ در ماه مارس همان سال، نقاشی می‌کشم. من خیلی عاشق آبرنگ بودم!

یک سال بعد، آموزش فرآیند نقاشی با آبرنگ خود را در Skillshare و همچنین پلتفرم‌های دیگر و جلسات 1 به 1 آغاز کردم. جدای از مزایای ذهنی و جسمی شخصی که از نقاشی به دست می‌آورم، با به اشتراک گذاشتن دانش خود با دیگران و کمک به آنها برای درک بهتر نقاشی آبرنگ احساس رضایت می‌کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی گل صد تومانی مرجانی با آبرنگ

Painting Coral Peonies in Watercolor

یکی از چالش برانگیزترین گلها برای رنگ آمیزی زمانی که من شروع به استفاده از آبرنگ به عنوان واسطه کردم گل صد تومانی بود. من بارها برای رسیدن به آن تلاش کرده ام. ..


آموزش رنگ آمیزی رزهای آبرنگ شل به 3 روش مختلف

Learn to Paint Loose Watercolor Roses in 3 Different Ways

بسیاری از علاقه مندان مبتدی به آبرنگ با نقاشی گل رز دست و پنجه نرم می کنند. در این کلاس، به شما نشان می‌دهم که چگونه می‌توانید به راحتی رزهای آبرنگ شل را با استفاده از thre رنگ کنید. ..


آموزش آبرنگ برای مبتدیان: نحوه رنگ آمیزی کوکب

Watercolor for Beginners: How to Paint a Dahlia

"این یک کلاس دوستانه مبتدی در نقاشی کافه Au Lait Dahlia با استفاده از آبرنگ است. کل کلاس در زمان واقعی با دستورالعمل های صوتی به adequa فیلمبرداری می شود. ..."


آموزش نقاشی با آبرنگ در زمان واقعی: ادریسی بنفش (بدون نیاز به طراحی!)

Real Time Watercolor Painting Tutorial: Purple Hydrangeas (No Sketching Required!)

همانطور که شروع به کشف گل های آبرنگ کردم و سعی کردم گل های ادریسی را نقاشی کنم، نقاشی این گل پیچیده برایم سخت بود. پس از ماه ها تلاش د. ..


آموزش واقعی نقاشی با آبرنگ گل: آفتابگردان در گلدان

Real Time Tutorial on Watercolor Floral Painting: Sunflowers in a Vase

من هرگز عاشق آفتابگردان نبودم تا به حال، زمانی که همه‌گیری ویروس کرونا اتفاق افتاد و ما مجبور شدیم در خانه بمانیم تا از انتشار ویروس جلوگیری کنیم. حدس می‌زنم...


آموزش نقاشی آبرنگ بی جان: انگور

Watercolor Still Life Painting: Grapes

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه انگور را از روی یک عکس مرجع نقاشی کنید. من شما را از ابتدا تا انتها، از طریق ضبط زمان واقعی فرآیند من راهنمایی می کنم.


آموزش نقاشی آبرنگ برای مبتدیان: دسته گل با تم پاییزی

Watercolor Painting for Beginners : Autumn Themed Floral Bouquet

"نقاشی دسته گل های شل می تواند برای برخی، به خصوص مبتدیان، پیچیده و خسته کننده باشد. در این کلاس، من براش های اساسی را برای نقاشی نشان می دهم. ..."


آموزش سیلوئت های گل کریسمس

Christmas Floral Silhouettes

"هدایای DIY و کارت‌ها معنای بیشتری به هدیه دادن می‌دهند، و به همین دلیل است که من به فکر به اشتراک گذاشتن روند خود برای نقاشی این طرح‌های گل‌دار با تم تعطیلات هستم. این..."


آموزش راهنمای گام به گام نقاشی شکوفه های گیلاس (ساکورا) با استفاده از آبرنگ

Step-by-Step Guide to Painting Cherry Blossoms (Sakura) Using Watercolor

"این یک کلاس مبتدی است که تمام مراحل نقاشی شکوفه های گیلاس با آبرنگ را در زمان واقعی نشان می دهد. در این کلاس شما قادر خواهید بود به یادگیری ... بپردازید."