Vivian Edel

مدیر رویدادها از مونیخ، بایرن

اسم من ویویان ادل است و در شهر زیبای مونیخ، در باواریا، آلمان زندگی می کنم.

در این صفحه می‌خواهم چیزی در مورد خودم و سابقه حرفه‌ای‌ام به شما بگویم. با ما همراه باشید و خوشحال می شوم که شما در یکی از کلاس های من شرکت کنید!

درباره من:

من یک مدیر رویدادها، نمایشگاه ها و کنگره آزاد هستم و رویدادهایی را برای مشتریان شرکتی در آلمان و همچنین در کشورهای دیگر در اروپا و سراسر جهان سازماندهی می کنم. با داشتن یک آژانس رویدادهای کوچک به نام "Edel - EVENTS KOMMUNIKATION" من با آژانس های رویداد و همچنین با شرکت های بزرگتر کار می کنم و از آنها در رویدادهایشان مانند جلسات سالانه، معرفی محصول، کنفرانس های فروش و موارد دیگر حمایت می کنم.

به‌علاوه، من همچنین توصیه‌هایی برای هتل‌ها، فعالیت‌ها و مکان‌های رویداد در منطقه آلمان با تمرکز بر شهرهای مونیخ، برلین، هامبورگ و منطقه فرانکفورت ارائه می‌دهم.

من این کار را بیشتر برای مشتریان و گروه‌های شرکتی انجام می‌دهم، اما اگر به آلمان می‌آیید و به نکاتی در مورد آنچه که باید ببینید و چه کاری باید انجام دهید نیاز دارید - فقط تماس بگیرید، خوشحال می‌شوم رازهایم را با شما در میان بگذارم! ;-)

فلسفه من برای کار:

هنگام کار، من همیشه بر مولد بودن تمرکز می‌کنم و از زمانی که روی چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنم بیشترین بهره را ببرم. آیا این به منظور ارائه به موقع و با بودجه به مشتری است یا فقط برای خودم: هدف شخصی من این است که در زمان کارآمد کار کنم، بدون از دست دادن کیفیت یا لذت در هنگام انجام یک پروژه. یک استراتژی بزرگ که به من در رسیدن به این هدف کمک کرد، کار درست با ایمیل‌ها است. در ابتدای مدیریت رویدادها، یک سیستم را یاد گرفتم و اولین دوره آموزشی من نیز همین است. من می خواهم این استراتژی صرفه جویی در حداقل 1 ساعت در روز را با شما به اشتراک بگذارم و امیدوارم که آن را به همان اندازه که من انجام دادم برای شما مفید باشد!

فهرست کلاس های منتشر شده

دوره های این مدرس:

آموزش بهره وری خود را افزایش دهید: با ایمیل ها و وظایف در Outlook کارآمد کار کنید و 1 ساعت در روز صرفه جویی کنید!

Increase your Productivity: Work with Emails and Tasks in Outlook efficiently & Save 1 Hour per Day!

در این کلاس یاد خواهید گرفت که با کارکردن بهینه با Microsoft Outlook از روز کاری خود نهایت استفاده را ببرید! بسیاری از متخصصان شاغل هزینه‌های زیادی را خرج می‌کنند. ..