Spencer Martin

طراح گرافیک و سازنده محتوا

اسم من اسپنسر مارتین است و من یک طراح از ایندیاناپولیس، ایندیانا هستم. من همچنین یک کانال YouTube را اجرا می‌کنم که در آن آموزش‌ها را به اشتراک می‌گذارم، روند خود را به صورت زنده پخش می‌کنم، و خلاقیت‌های دیگر را آموزش می‌دهم.

Skillshare مکانی است که می‌توانم دوره‌های ساخت‌یافته را بسازم و توسعه دهم و از به اشتراک گذاشتن آن‌ها با شما هیجان‌زده هستم! امیدوارم اطلاعات کمی از درس های من جمع آوری کنید، چه یک طراح مبتدی یا یک طراح با تجربه.

به دوره های من در زیر نگاهی بیندازید، یا کانال YouTube من را بررسی کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش جلوه های متنی در Adobe Photoshop برای مبتدیان + درس های جایزه

Text Effects in Adobe Photoshop for Beginners + BONUS LESSONS

در این کلاس فتوشاپ نحوه ایجاد افکت های متنی مختلف را یاد بگیرید! من همچنین تعداد زیادی محتوای جایزه را که در طول سال‌ها با انواع مختلف ایجاد کرده‌ام گنجانده‌ام. ..


آموزش Adobe Photoshop برای مبتدیان

Learning Adobe Photoshop for Beginners

" کار غیر مخرب با Adobe Photoshop CC را یاد بگیرید! در این کلاس، 5 مورد ضروری را در Photoshop CC یاد می‌گیریم. برای اینکه به بهترین شکل دنبال کنید، مطمئن شوید که هستید. .."


آموزش نحوه ساخت کارت ویزیت در Adobe InDesign

How to Make a Business Card in Adobe InDesign

" آموزش ساخت کارت ویزیت در این کلاس InDesign! در این کلاس InDesign، شما اصول اولیه استفاده از InDesign را برای ایجاد کسب و کار شخصی خود خواهید آموخت. .."


آموزش در Adobe Illustrator یک نشان حداقلی بسازید

Make a Minimal Badge Logo in Adobe Illustrator

آیا تا به حال خواسته اید یک لوگو نشان مینیمال بسازید، اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ در این کلاس، تکنیک های ساده Adobe Illustrator را بررسی خواهیم کرد. ..


آموزش متحرک سازی یک متن آشکار: Adobe After Effects برای مبتدیان

Animating a Text Reveal: Adobe After Effects for Beginners

" در این کلاس AdobeAfter Effects، یاد بگیرید که چگونه یک ترکیب آشکار متنی حداقلی را متحرک کنید. این را می توان هم در After Effects و هم در Premiere Pro از طریق Dynami استفاده کرد. .."


آموزش نحوه کشیدن گل رز در Adobe Illustrator

How to Draw a Rose in Adobe Illustrator

در این کلاس یاد بگیرید که چگونه یک گل رز در Adobe Illustrator بکشید. این یک کلاس گام به گام است که هر کسی می‌تواند آن را دنبال کند، حتی اگر Adobe Illustrator را باز کنید. ..


آموزش Adobe Illustrator برای مبتدیان

Learning Adobe Illustrator for Beginners

" با Adobe Illustrator CC اشکال جالب و پیچیده بسازید! در این دوره، ما 5 مورد ضروری را در Illustrator CC یاد خواهیم گرفت. برای بهترین دنبال کردن، s را بسازید. .."


آموزش طراحی تخت را در Adobe Illustrator CC بیاموزید

Learn Flat Design in Adobe Illustrator CC

" Adobe Illustrator CC را در این کلاس MEGA طراحی مسطح یاد بگیرید! راه هایی برای ایجاد اشکال، اشیا، هایلایت ها، سایه ها و موارد دیگر را خواهید آموخت. . . آنچه خواهید آموخت: با. .."