Paula Guilfoyle

CPA، مربیان آنلاین، یادگیرنده مادام العمر

پائولا یک CPA واجد شرایط با بیش از 15 سال تجربه در زمینه های حسابداری، مدیریت بازرگانی، بهبود فرآیند، حسابرسی داخلی، حسابدار گروه، مدیریت عملیات و آموزش است. همه در طیف گسترده ای از صنایع و بخش ها. پائولا سخنران کلیدی در بسیاری از رویدادهای حسابداری بوده است، جایی که صحبت های او در اکسل با استقبال بسیار مثبتی روبرو می شود. پائولا برگرفته از تجربیاتش در زمینه‌های حسابداری و کسب‌وکار، دوره‌هایی را نیز برای کسانی که می‌خواهند مهارت خود را ارتقا دهند، برگزار می‌کند، به‌ویژه در زمینه صفحه‌گسترده، حسابداری و حسابداری.

پائولا همچنین مالک و نویسنده در . اکسل کلاب تنها وبلاگ اکسل در جهان است که می توانید در حین یادگیری از آن درآمد کسب کنید. برای مطالعه بیشتر درباره فعالیت‌های یادگیری و کسب درآمد اکسل ما این مطلب را بخوانید

دوره های این مدرس:

آموزش وب 3، بلاک چین و ارز دیجیتال برای کاربران روزمره

Web3, Blockchain and Cryptocurrency for Everyday users

وب 3، بلاک چین، NFT ها، متاورس. آیا دوست دارید بتوانید آنها را کاوش کنید و با خیال راحت از آنها استفاده کنید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ به این کلاس Web3 خوش آمدید. .."


آموزش افزایش 100٪ سهام و ترافیک اجتماعی - ایجاد عناوین جذاب وبلاگ

Boost Social Shares and Traffic by 100% - Create Catchy Blog Titles

"هر روز حجم قابل توجهی از محتوا به صورت آنلاین تولید می شود. این کار را برای وبلاگ نویسان معمولی، مانند من و شما، سخت تر می کند تا پست های خود را باز کنیم و ...."