Emad Saif

مربی و کارآفرین

عماد سیف یک مربی، کارآفرین و مهندس همه در یک است!

او در آموزش و آموزش کارآفرینی تخصص دارد و در حال حاضر در دانشگاه قطر سخنرانی می کند. او تجربه مهندسی حرفه ای در تولید، لجستیک و ساخت و ساز دارد، اما بعداً به سمت کارآفرینی رفت. او در چندین استارتاپ فناوری مشارکت کرد و بعداً اشتیاق خود را در آموزش کارآفرینی یافت.

عماد دارای مدرک کارشناسی ارشد در زمینه کارآفرینی از دانشگاه مک مستر کانادا است. او توسط کالج بابسون، موسسه پیشرو جهان در آموزش کارآفرینی آموزش دیده است. از آن زمان، عماد بسیاری از دانشجویان و کارآفرینان مشتاق را آموزش داده و مربیگری کرده است.

او در حال حاضر برنامه های آموزشی نوآورانه را در دانشگاه قطر توسعه و هماهنگ می کند. کارهای او در زمینه آموزش کارآفرینی در مجله "Entrepreneur Middle East" منتشر شده است. عماد به طور منظم به عنوان مربی، داور یا سخنران در رویدادهای کارآفرینی مانند GEW، استارتاپ ویکند و بسیاری از مسابقات تجاری شرکت می کند. عماد علاقه زیادی به کارآفرینی دارد و هدفش آموزش و الهام بخشیدن به کارآفرینان آینده است.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی ارزش پیشنهادی - کلاس کارشناسی ارشد

Value Proposition Design - Master Class

«این دوره کاربردی بر روی ابزار «بوم پیشنهاد ارزش» متمرکز شده است که به استارت‌آپ‌ها و سازمان‌ها کمک می‌کند محصولات و خدمات قانع‌کننده‌ای را طراحی کنند که ...»


آموزش بوم مدل کسب و کار 101 - مسترکلاس

Business Model Canvas 101 - Masterclass

در این دوره آموزشی، نحوه سازماندهی، بیان و پیاده سازی ایده های تجاری را با استفاده از بوم مدل کسب و کار که توسط Alex Osterwalder a ایجاد شده است، یاد خواهید گرفت. ..