Matheus Macedo

هنرمند نقاشی واقع گرایانه

سلام، همه! نام من ماتئوس است و روی طراحی واقع گرایانه با استفاده از گرافیت، زغال چوب و مداد رنگی تمرکز دارم. من سال‌هاست که نقاشی‌های واقع‌گرایانه انجام می‌دهم و همیشه خودم را به سمت بهبود مهارت‌هایم سوق می‌دهم تا بهتر و بهتر شوم.

در طول سال‌ها، من این فرصت را داشتم که با بسیاری از معلمان بزرگ هنر در سراسر جهان مطالعه کنم و هر یک دیدگاه متفاوتی در مورد هنر به من دادند. برخی از آن‌ها می‌توانند یک پروژه کامل را در چند ساعت انجام دهند، در حالی که برخی دیگر روزها را صرف انجام یک نقاشی از ابتدا تا انتها می‌کنند، همه اینها بسته به اینکه می‌خواهند قطعاتشان چقدر جزئیات باشد، یا از چه موادی استفاده می‌کنند و به زودی. بالاخره من توانستم رویکرد خودم را برای نقاشی های سیاه و سفید و رنگی توسعه دهم.

پس هدف من این است که تمام دانش و تجربه ای را که دارم به اشتراک بگذارم تا به شما کمک کنم تکنیک خود را توسعه دهید و تمام رازهایی را که هنرمندان نقاشی واقع گرایانه برای خلق شاهکارهای خود استفاده می کنند، بیابید. در این سفر به من بپیوندید!

دوره های این مدرس:

آموزش ترسیم یک چشم واقعی با گرافیت

Drawing a Realistic Eye with Graphite

"یاد بگیرید که چگونه چشم‌های واقع‌گرایانه را مانند یک استاد بکشید! در این کلاس می‌خواهیم یاد بگیریم که چگونه چشم‌ها را در سه نمای مختلف ترسیم کنیم (جلو، پهلو و سه ربع..."


آموزش Como desenhar um retrato realista com grafite

Como desenhar um retrato realista com grafite

Aprenda a desenhar um retrato retrato realista como um mestre! Neste curso nós vamos aprender passo a passo como desenhar um retrato realista do esboço aos reto. ..


آموزش طراحی یک پرتره واقعی با گرافیت

Drawing a Realistic Portrait with Graphite

"یاد بگیرید که چگونه یک پرتره واقع گرایانه مانند یک استاد بکشید! در این کلاس ما می خواهیم یاد بگیریم که چگونه یک پرتره واقع گرایانه را از ابتدا تا انتها گام به گام بکشیم."


آموزش نحوه سایه زدن و ترکیب گرافیت: مدادها و ابزارهای ترکیبی در حال استفاده

How to Shade and Blend Graphite: Pencils & Blending Tools in Use

"به How to Shade and Blend Graphite: Pencils amp; Blending Tools in Use خوش آمدید! این کلاس به دو بخش مختلف تقسیم می شود: در قسمت اول I will be ta. .."


آموزش مداد رنگی برای مبتدیان: لایه بندی و ترکیب

Colored Pencil for Beginners: Layering and Blending

مداد رنگی وسیله‌ای است که همه آن را امتحان کرده‌اند، اما همه از امکانات شگفت‌انگیز آن آگاه نیستند. خبر خوب این است که شما می‌توانید با doi بهترین استفاده را از آن ببرید.


آموزش نحوه ترسیم پرتره: نکات ساده برای شروع امروز

How to Draw Portraits: Simple Tips to Start Today

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید نقاشی بکشید، اما برای مدت طولانی مداد را لمس نمی کنید؟ می گویید وقت ندارید یا نمی دانید چگونه و از کجا شروع کنید؟ ..


آموزش Como desenhar retratos: Dicas simples para começar hoje

Como desenhar retratos: Dicas simples para começar hoje

Você é daquelas pessoas que gostam de desenhar, mas que não encostam em um lápis e papel há tempos؟ Você diz que não tem tempo ou que não sabe como ou por onde. ..


آموزش طراحی یک دهان واقعی با گرافیت

Drawing a Realistic Mouth with Graphite

"یاد بگیرید که چگونه دهان‌های واقعی را مانند یک استاد بکشید! این کلاس به دو بخش مختلف تقسیم می‌شود: در قسمت اول می‌خواهیم یاد بگیریم که چگونه لب‌ها را طراحی کنیم و ...."


آموزش نحوه ترسیم بافت پوست: نکات واقعی در طراحی

How to Draw Skin Texture: Realistic Drawing Tips

"نحوه ترسیم بافت های واقعی پوست را بیاموزید! در این کلاس ما می خواهیم یاد بگیریم که چگونه بافت های مختلف را در سه مطالعه سریع ارائه کنیم که هر کدام بر روی یک خاص تمرکز دارد..."


آموزش رنگ پوست در مداد رنگی: مقدمه ای بر طراحی پرتره رنگی

Skin Tones in Colored Pencil: Introduction to Colored Portrait Drawing

این امکان وجود دارد که شما قبلاً با آثار هنری رنگی واقع گرایانه در اینترنت برخورد کرده باشید و تصور کنید که فقط هنرمندان بسیار با تجربه و با استعداد می توانند ...


آموزش چگونه قطرات آب بکشیم: از مبتدی تا استاد

How to Draw Water Drops: From Beginner to Master

"یاد بگیرید چگونه قطرات آب را فقط با استفاده از گرافیت بکشید! در این کلاس می خواهیم یاد بگیریم که چگونه گام به گام چهار قطره آب مختلف را با شروع از یک سوپ بکشیم."


آموزش طراحی بینی واقعی با گرافیت

Drawing a Realistic Nose with Graphite

"به ترسیم بینی واقعی با گرافیت خوش آمدید! این کلاس به دو بخش مختلف تقسیم می شود: در قسمت اول می خواهیم یاد بگیریم که چگونه بینی را ترسیم کنیم. . .."


آموزش کشیدن مو و ریش واقعی با گرافیت

Drawing Realistic Hair and Beard with Graphite

"به طراحی واقعی مو و ریش با گرافیت خوش آمدید! این کلاس به دو بخش مختلف تقسیم می‌شود: بخش اول به شما فرصتی می‌دهد تا تمرین شیک را انجام دهید."