Julio Carvalho

تصویرگر و هنرمند پرتره

اسم من خولیو کاروالیو است. من یک تصویرگر، انیماتور و طراح گرافیک برزیلی هستم. من از دهه 90 به صورت حرفه ای به تصویرسازی و طراحی کتاب، مجلات، پوستر، محصولات و لوگو پرداختم.

در سال 2004، طراحی دیجیتالی را شروع کردم و فتوشاپ ابزار اصلی بهره وری من شد. در سال 2019، من شروع به طراحی با استفاده از ابزار Lasso در فتوشاپ کردم. از آنجایی که نتایجی را که با استفاده از این تکنیک به دست آوردم دوست داشتم، تصمیم گرفتم کلاسی ایجاد کنم که در آن می‌توانید نحوه دستیابی من به این سبک تصویرسازی پرتره مدرن را بیاموزید.

در جدیدترین کلاس خود، نکات و ترفندهای خود را برای دستیابی به چنین نقاشی های پرتره گویا با تمرکز بر ظاهر و دقت ویژگی های صورت نشان می دهم.

هدف من در اینجا این است که آنچه را که به عنوان یک دانش آموز و حرفه ای یاد گرفته ام به اشتراک بگذارم، زیرا واقعاً معتقدم که اشتراک گذاری تنها راه دیگری برای یادگیری است.

من همچنین در حال برنامه ریزی یک کلاس جدید با تمرکز بر جدیدترین سبک خود بوده ام، چیزی که می توانم آن را "زغال چوب دیجیتال" بنامم

برای اطلاعات بیشتر به من مراجعه کنید!

اگر کار من را دوست دارید، می توانید از من نیز حمایت کنید

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی سریع برگ ها در فتوشاپ

Drawing Leaves Quickly in Photoshop

وقتی صحبت از برخی الگوها به میان می‌آید، به طور کلی تصویرگران با کار سختی مواجه می‌شوند که به طور مکرر طراحی کنند. آنها گل، پوشش گیاهی، ستاره، برگ، مو، رای می کشند. ..


آموزش طراحی با کمند در فتوشاپ

Drawing With The Lasso in Photoshop

" وقتی صحبت از نقاشی دیجیتال در فتوشاپ می شود، تصویرگرها به طور کلی به استفاده از ابزار قلم مو عادت دارند. در این کلاس فقط از ابزار lasso استفاده می کنیم. .."