Stacie Bloomfield

نیروگاه خلاق

سلام، من استیسی بلومفیلد هستم. و من معتقدم که شما یک نیروگاه خلاق هستید.

من یک تصویرگر، طراح الگوی سطح و صاحب کسب و کار کوچک هستم (محصولات من در بیش از 800 فروشگاه خرده فروشی هستند). من مجوز آثار هنری خود را به شرکت های شگفت انگیزی مانند Crate and Kids، Moda Fabrics، William Sonoma، LuluJo Babies، Piccolina Kids داده ام و با شرکت هایی مانند Fancy Feast، Chronicle Books، Andrews McMeel Publishing و بسیاری دیگر کار کرده ام. p>

کاری که من می‌خواهم انجام دهم این است که به شما یاد بدهم که چگونه با ایجاد جریان‌های درآمدی متعدد، یک کسب‌وکار خلاقانه سودآور را اداره کنید و چگونه زندگی‌ای را که می‌خواهید داشته باشید تجسم کنید. من معتقدم که با هم می توانیم آن را محقق کنیم.

من با شوهرم، 3 بچه و 2 سگ در آرکانزاس زندگی می کنم.

خوشحالم که با شما در Skillshare همنشینی کنم. اگر می‌خواهید درباره من و کاری که انجام می‌دهم بیشتر بدانید، لطفاً از وب‌سایت من دیدن کنید.

می‌خواهید با هم وقت بگذارید؟ یا به خبرنامه من بپیوندید.

دوره های این مدرس:

آموزش چالش هنری 12 روزه: یک تقویم مصور در Procreate ایجاد کنید

12 Day Art Challenge: Create An Illustrated Calendar in Procreate

"نمای کلی کلاس: آیا تا به حال آرزو داشته اید که تقویم 12 ماهه خود را با هنر خود ایجاد کنید؟ من در 10 سال گذشته تقویم ایجاد کرده و می فروشم. .."


آموزش چالش صدور مجوز هنر نمونه کارها عالی

Pitch Perfect Portfolio Art Licensing Challenge

"به عنوان یک صاحب کسب و کار خلاق، من چندین جریان درآمد متفاوت دارم تا کسب و کارم، Gingiber، ادامه یابد و رشد کند. مجوز هنری برای هنر بسیار جذاب است. ..."


آموزش کلاس ویژن هیئت مدیره - یاد بگیرید که چگونه اهدافی را تعیین کنید، رویاهای بزرگ داشته باشید و چرایی خود را بیابید

Vision Board Class - Learn How To Set Goals, Dream Big, and Find Your Why

هنرمندان: زندگی ای را که می خواهید داشته باشید تجسم کنید. سلام. من استیسی بلومفیلد هستم. من به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از روش های شخصی خودم، Vision Board خود را ایجاد کنید. ..