Stella JB Fashion

طراح مد و الگوساز

من یک طراح مد مستقل از لاگوس، نیجریه هستم. در چند سال اخیر، من در پوشاک زنانه و بچگانه تخصص داشته ام و طرح های مد منحصر به فرد و باکیفیت با سبک های معاصر غربی و آفریقایی می سازم. من به طراحان مد جدید از تجربه و دیدگاهم مد باکیفیت، پارچه های با کیفیت و دوخت با کیفیت را آموزش داده ام تا لباس، بلوز، شلوار، دامن، لباس های مختلف، مجذوب کننده ها و لباس های سفارشی بسازند. در دوره‌های آموزشی خود، به طراحان مد جوان کمک می‌کنم تا اصول مد و نحوه برش را به خوبی یاد بگیرند.

- افکار من در مورد مد + طراحی

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی الگوی بدنه پایه

Basic Bodice Pattern Design

این دوره آموزشی در زمینه پیش نویس الگوی پایه بدنه اصول اولیه برای ترسیم اندازه گیری های بدن در قالب یک الگو را به شما می آموزد. پیش نویس بدنه اولیه است. ..


کیت خیاطی آسان: آموزش طراحی یک لباس زیر شانه

Easy Sewing Kit: Learn To Draft An Offshoulder Dress

«کیت خیاطی آسان - دوره آموزشی «طراحی لباس‌های آهسته» به شما می‌آموزد که چگونه یک لباس زیبا به سبک آف شولدر بسازید. در این دوره، شما ل. .."


آموزش کیت خیاطی آسان: اندازه گیری برای دوخت لباس، شلوار و شلوار را یاد بگیرید

Easy Sewing Kit: Learn To Measure For Dressmaking, Trousers and Pants

"اندازه گیری های دقیق کلید طراحی مد خوب است. چه طراحی لباس، شلوار، دامن، پیراهن و غیره برای خود و یا برای مشتری، شما این کار را انجام خواهید داد."


آموزش کیت الگوسازی آسان: نحوه طراحی شلوار را بیاموزید

Easy Patternmaking Kit: Learn How To Draft Trousers

کیت الگوسازی آسان - دوره طراحی شلوار به شما می آموزد که چگونه یک شلوار زیبا بسازید. در این دوره یاد می گیرید که یک الگوی فو را پیش نویس کنید. .."


آموزش ساخت یقه سفارشی

Learn To Make A Custom Collar

در این دوره آموزشی الگوسازی، من به شما یاد می‌دهم که چگونه یک یقه سفارشی زیبا را طراحی و بدوزید تا با طرح‌های پیراهن‌تان مطابقت داشته باشد. یک یقه زیبا یک افزودنی عالی است. ..


کیت خیاطی آسان: آموزش برش و دوخت کرست خط دار

Easy Sewing Kit: Learn To Cut And Sew A Lined Corset

"" کرست یک افزودنی زیبا برای هر نمونه کار خیاطی است. کرست یک شکل عالی ایجاد می کند که با هر لباسی کار می کند، اما دوخت کرست نیاز به کلید دارد.


آموزش کیت طراحی کرست: چگونه یک الگوی کرست را در دو سبک ترسیم کنیم

Corset Design Kit: How To Draft A Corset Pattern In Two Styles

کیت طراحی کرست- کلاس طراحی کرست به شما می آموزد که چگونه الگوی مد زیبای کرست بسازید که منحنی های بدن و فی را بیان می کند. ..